środa, 20 marca 2013

Blue nails.




Najmodniejszy kolor paznokci tej ,,wiosny''? Niebieski. Od błękitu po granat. Zasady? Tylko jedna: NIE ŁĄCZYMY Z CZERWIENIĄ!
Tzn, że popularne malowanie jednego paznokcia na inny odcień, jak najbardziej, co drugi też nie ma problemu. Ja wybrałam klasyczną wersję, wszystkie paznokcie pomalowałam lakierem YSL, w kolorze Blue Majorelle, w którego odcieniu jestem absolutnie zakochana. Żeby nie być gołosłowna odkopałam dla Was zdjęcia z wyprawy do Marrakeszu, gdzie mieści się muzeum YSL, a rezydencja ma hipnotyzujący niebieski kolor.










XOXO

4 komentarze:

  1. nie szkoda Ci kasy na takie drogie lakiery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli trzymają się na paznokciu dwa razy dłużej, nie odpryskują i nie niszczą płytki to sądzę, że warto uzbierać na lakier z wyższej półki. :)
      Sugeruję zalogować się na grouponie, bo czasami wiele rzeczy kosztuje mniej niż nam się wydaje.

      Usuń
    2. Oj ja też nie jestem zwolenniczką wydawania takich pieniędzy na lakiery do paznokci. Inglot jest po prostu idealny, ma piękne kolory i jakościowo jest bez zarzutów a kosztuje stosunkowo niewiele. Według mnie nie warto płacić za napis Dior lub YSL na buteleczce.

      Usuń
  2. Yes, we adore the one from Chanel! :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from snowy Berlin <3

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...