wtorek, 14 października 2014

WEAR BLACK OR STAY NAKED.


Kocham czerń... i nikt nie jest w stanie wybić mi tego z głowy.
 Jest najtrafniejszym, najelegantszym i najbezpieczniejszym kolorem jaki możemy na siebie włożyć.
Nie wiemy co ubrać? Ubieramy czerń.
Jeszcze bezpieczniejszym rozwiązaniem jest przygotowanie sobie ,,mundurku'' na daną porę roku. (Może być w czerni ;))
Czyli stylizacji na dzień pod tytułem ,,NIE MAM CO UBRAĆ".
Np. jeansowe szorty i koszulka w paski na lato...
Ja swój jesienny mundurek stworzyłam dzięki znalezionej w Zarze na wyprzedaży luźnej koszuli za 40 zł. Do tego klasyki - czarne rurki (swoje ideały znalazłam w Oslo na wyprzedaży w Marca Jacobsa -70%) i czarne botki na obcasie.
Dodatki w panterkę - również klasyczny wzór - torebka, wyprzedaż - 39 zł, okulary 9,90 zł.
Podobne elementy garderoby znajdziecie na każdej wyprzedaży.
Jako wisienka na torcie - ponadczasowe czerwone paznokcie.
Prosto, modnie, bez wysiłku i bez ruinowania budżetu !









| spodnie ; pants - Marc by Marc Jacobs | koszula ; shirt - ZARA | botki ; boots - Prima Moda | torebka ; bag - Mango | okulary ; sunglasses - Top Secret |

XOXO

7 komentarzy:

  1. bardzo czarno ale i bardzo elegancko!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta elegancka stylizacja, swietnie dopasowana torebka przelamujaca czern:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post:
    Look of the day - statement necklace
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To są Twoim zdaniem "idealne rurki", naprawdę? Idealne rurki tak chyba nie leżą

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyczne czarne rurki to mój must have. Ciężko się obyć bez nich w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your outfit it's gorgeous!!! would love it if you could follow me on GFC and bloglovin also leave a comment beaut! www.roxancolex.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim przypadku czerń szczególnie wchodzi do łask w czasie jesieni - dopasowuje się do mojego nastroju ;). Całość ciekawa, fajnie że chociaż torebka jest w innym kolorze:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://angelikatyszer.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bosko. świetnie dobrałaś torebkę do czarnego stroju.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...