czwartek, 19 listopada 2015

FASHIONPHILOSOPHY FASHION WEEK POLAND LOOK 1.



Jak już na pewno wiecie w dniach 12-15 listopada w Łodzi odbył się FashionPhilosophy Fashion Week Poland, w którym miałam przyjemność wziąć udział. Jednak zanim o tym, na początek pokażę Wam stylizacje jakie wybrałam na te niezwykłe dla mnie dni...
Sama nie do końca potrafię określić ten look... z jednej strony chciałam, żeby było mi wygodnie (pokazy trwały od ok. 13:00 do nawet 23:00!), ale też żeby stylizacja nie straciła na elegancji. Stąd moja ukochana bluza z H&M i mięciutka narzutka od Nun.Mi... a do tego srebrna, pikowana spódnica od RabbitRabbit (dla mnie hit jesieni!) i dłuuuuugie kozaki za kolano z Born2Be. (Pożądane przez fashionistki już kolejny rok!). Do tego zawadiacka torebka Love Moshino, żeby nie było zbyt zobowiązująco... a tak serio... po prostu mieścił się w niej aparat. ;)














| buty ; shoes - BORN2BE | spódniczka ; skirt - RabbitRabbit | bluzka ; blouse - H&M | narzutka ; cape - Nun.Mi | torebka ; bag - Love Moschino via Zalando.pl |

Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na moje kanały social media.

S N A P C H A T : oligatorkaaa

XOXO

3 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...