piątek, 28 marca 2014

Yankee Candle na wiosnę: PINK SANDS.


Nowy sezon, to dla mnie nie tylko zmiana garderoby, ale także niewielkie zmiany w wystroju pokoju. Lubię kiedy inaczej pachnie w nim w wiosenne poranki niż w zimowe wieczory. Pozostałam wierna świeczkom Yankee Candle, których duży wybór znajdziecie w sklepie internetowym www.goodies.pl.

Pink Sands, to zapach, do którego z początku nie byłam przekonana, fakt, różowy wosk wyglądał kusząco i idealnie wpisywał się w trend THINK PINK... Jednak nazwa... nie była przekonująca. Jak pachną różowe piaski? Uwierzcie, że na pewno nie tak pięknie jak ta świeczka. To był strzał w dziesiątkę. Nastawiam się nawet na zakupem małego słoiczka... bo taki zapach może zostać ze mną na dłużej. Jest słodki, ale przy tym świeży i absolutnie nie duszący. Opis mówi, że łączy on w sobie zapach cytrusów, kwiatów i wanilii. 





Świeczkę w rozmiarze sampler o zapachu Pink Sands znajdziecie TU!

| naszyjnik ; necklace - Chocokate for YES |

XOXO

3 komentarze:

  1. Uwielbiam te świeczki :) Na co dzień jednak używam wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. są super:) I kolor i zapach i wygląd:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także postanowiłam troszke zmienić wystrój pokoju, uzupełnić i posprzątać garderobę na wiosne. Uwielbiam nowe wiosenne kolekcje wiec nie ma na co czekać tylko zacząć buszować po sklepach ;)
    http://urodadietaimoda.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...