czwartek, 15 października 2015

ZARA STRIPED BLOUSE + NEW MOSCHINO BABY.


Chciałam stworzyć prostą stylizacje na dni, kiedy rano nie będę miała ani minuty na to, żeby się zastanowić co na siebie włożyć...
Taki jesienny mundurek. :) Fakt, nie ma w nim nic wyjątkowego. Klasyczne, czarne rurki, białe superstar'y i nic bardziej wymyślna bluzka w paski kupiona na wyprzedaży w Zarze. (Chociaż wspaniała jeśli chodzi o jakość!) W taką pogodę, jaka panuje od kilku dni mogę narzucić na siebie sztuczne futro, a sneakersy zamienić na kalosze.
Kuferek Moschino ożywia całość, żeby po prostu nie było nudno... Jest zdobyczą z Zalando i dowodem na to, że nawet rzeczy luksusowych marek potrafią być przecenione o 70%...
...a teraz sami oceńcie. :)











| bluzka ; blouse - ZARA | spodnie ; pants - ZARA | buty ; sneakers - Adidas | torebka ; bag - Moschino via Zalando SALE!!! |

Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na moje kanały social media.

S N A P C H A T : oligatorkaaa

XOXO

2 komentarze:

  1. Kto robi zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jest możliwe, abym stanęła jednocześnie po dwóch stronach aparatu ;) więc zdjęcia stylizacji musi robić osoba, która mnie w pełni rozumie - czyli nikt inny jak mój chłopak <3

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...