poniedziałek, 21 marca 2016

OLIGATORKA: MUST HAVE BOMBER JACKET + NAVY SKIRT.


Kurtki bomberki to MUST HAVE tegorocznej wiosny - nie raz już o tym wspominałam. :) Ta, którą widzicie w dzisiejszym poście jest z aktualnej kolekcji H&M i występuje jeszcze w kolorach khaki i musztardowym. Ja jednak postawiłam na klasyczną czerń, żeby pasowała do wszystkiego i wiem, że kiedy tylko zrobi się cieplej nie będę się z nią rozstawać. Bomberka jest świetną alternatywą dla skórzanej ramoneski - możemy przełamywać nią eleganckie stylizacje, albo podkreślać casualowe. 
Uwielbiam ciuchy, które można łączyć z innymi na różne sposoby, takie, które służą jako bazy do stylizacji. Tak jest właśnie z tą granatową spódniczką! Kiedy ją zamawiałam, ze strony Pink Basis nie byłam do niej przekonana, a okazała się strzałem w dziesiątkę. :)
Też tak kiedyś miałyście? :)











| kurtka ; jacket - H&M | koszula ; shirt - ZARA | spódniczka ; skirt - PINK BASIS | kozaki ; boots - Born2be | torebka ; bag - Stradivarius | kolczyki ; eyerings - H&M |

Wciąż Ci nas mało?
Zapraszam na nasze kanały social media.

I N S T A G R A M : oligatorkaaaklaudia_sobkowiak
S N A P C H A T : oligatorkaaa, ksobkowiak1

XOXO
Oligatorka

1 komentarz:

  1. Bardzo seksownie wyglądasz. Fajnie pasuje taka krótka kurtka, spódniczka do długich kozaków.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...