środa, 2 marca 2016

WOMEN'S DAY GIFT IDEAS.


Z okazji nadchodzącego Dnia Kobiet przygotowałam dla Was zestawienie kosmetyków, które są świetnym pomysłem na prezent dla mamy, przyjaciółki... albo dla siebie samej!
Wszystkie umieszczone poniżej opinie są oczywiście subiektywne - każda z nas lubi inne nuty zapachowe, ma inny typ skóry... ale wszystkich kosmetyków jakie pojawiły się w zestawieniu używam od lat i są moimi faworytami, lub miałam przynajmniej przyjemność przetestować.
Ułatwiłam Wam sprawę - klikając w nazwę produktu - przejdziecie od razu do sklepu... a na końcu postu znajdziecie niespodziankę z okazji Dnia Kobiet - specjalną promocję!



Wybrałam dla Was 6 (według mnie!) najbardziej kobiecych perfum, jakie aktualnie są w ofercie. Dwa nr 1 i 3 - idealne na wieczór, ciężkie, głębokie. Cztery pozostałe, słodkie, pudrowe, delikatne z owocową nutą.
1. Yves Saint Laurent Black Opium - Idealny na szalone noce.
2. Christian Dior Miss Dior - Stoi na mojej toaletce i czeka na cieplejsze dni - idealny na lato.
3. Chanel Coco Noir - Jeśli miałabym wybrać jeden perfum, którego będę używać do końca życia - to byłby właśnie ten.
4. Chloe Chloe - Rozpoznam wszędzie. Jeden z najbardziej intrygujących zapachów na jaki kiedykolwiek trafiłam.
5. Giorgio Armani Si - Czule wspominam, bo towarzyszył mi w trakcie ostatniej klasy liceum. 
6. Valentino Valentina - Podkradałam mamie! :)


Makijażowi ulubieńcy, bez których nie wyobrażam sobie swojej kosmetyczki.
1. BOURJOIS Paris Rouge Edition Aqua Laque Pomadka 04 Viens Si Tu Roses - Błyszczyk, który nie jest ideałem pod względem trwałości, ale świetny jeśli chodzi o kolor, błysk i lekką, ale nie lepką konsystencję. A no... i pięknie pachnie.
2. Clinique Even Better Makeup SPF15 Podkład - Mój podkładowy ideał - ładnie kryje, świetnie się rozprowadza i jest mega wydajny! Opakowanie wystarcza mi co najmniej na rok, dlatego aż tak bardzo nie ubolewam nad jego ceną. Na co dzień mieszam z kremem BB, na ważne wyjścia używam solo :)
3. BOURJOIS Paris Contour Clubbing Waterproof Eye Pencil Kredka do oczu 54 Ultra Black - Najbardziej trwała kredka do powiek z jaką miałam do czynienia. Mam ją w kolorze szmaragdowym i sprawdziłam jej trwałość... na plaży!
4. BOURJOIS Paris Mascara Twist Up The Volume Tusz do rzęs 52 Ultra Black - Tusz ,,wszystko w jednym" dzięki przekręcanej szczoteczce. Efekt sztucznych rzęs gwarantowany!
6. L´Oreal Paris Super Liner Blackbuster Eyeliner Eyeliner Black - Genialny eyeliner dla tych, którzy nie wyobrażają sobie makijażu bez grubej kreski, albo tak jak ja czasami noszą na powiece tylko kreskę. Trwałość 7/10.
7. L´Oreal Paris Super Liner Perfect Slim Eyeliner Intense Black - Eyeliner dla tych, którym zależy na precyzyjnej, cieniutkiej i łatwej w zrobieniu kresce. Trwałość 5/10.



I na koniec kilka cudeniek do pielęgnacji...
1. Victoria Secret Aqua Kiss Krem do ciała - Kosmetyki VS to już klasyk. Balsamy mają dosyć gęstą konsystencję, dobrze nawilżają skórę, ale przede wszystkim pięknie pachną, a zapach długo utrzymuje się na skórze. Aqua Kiss to moje ostatnie zapachowe odkrycie - jest świeży i lekki.
2. Wella SP Luxe Oil Keratin Protect Shampoo Szampon do włosów - To szampon z serii kosmetyków do włosów, z którymi spotkałam się ponad rok temu w salonie fryzjerskim. Postanowiłam wypróbować je w domu. Okazało się, że ich działanie widać długo po umyciu włosów. Nie tak jak przy większości kosmetyków, kiedy np. czujemy miękkość włosów w trakcie mycia, a po spłukaniu kosmetyku nie ma po jego działaniu ani śladu. Dodatkowo pachnie jak pudrowe cukierki!
3. Bioderma Sensibio H2O Płyn do demakijażu do skóry wrażliwej - Nie muszę go chyba już nikomu przedstawiać. Zmywa makijaż, odświeża... a mimo to jest delikatny.
4. Clinique 7 Day Scrub Cream Rinse-off formula Peeling - Bezbłędny jak większość kosmetyków tej marki. Ratował mnie kiedy moja cera miała kaprysy, ale jej nie podrażniał.
5. Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion Emulsja do twarzy do skóry suchej i mieszanej - Krem, który ma tyle wersji ile typów skóry. Mi służy od lat i mam nadzieję, że jeszcze długo się z nim nie rozstanę.


W drogerii internetowej e-glamour, czeka na Was super promocja z okazji dnia kobiet - której szczegóły znajdziecie klikając w ten baner!


Wciąż Ci nas mało?
Zapraszam na nasze kanały social media.

I N S T A G R A M : oligatorkaaaklaudia_sobkowiak
S N A P C H A T : oligatorkaaa, ksobkowiak1

XOXO
Oligatorka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...