poniedziałek, 16 maja 2016

OLIGATORKA: BLACK SUMMER JUMPSUIT.


Długo się zastanawiałam nad tym, czy zrobić w mojej szafie miejsce dla czarnego, letniego kombinezonu bo wiedziałam, że jeśli już się w niej znajdzie, to wszystkie inne hity tego sezonu zejdą na drugi plan... Nie dlatego, że czarny kombinezon jest jakimś fenomenem modowym, ale dlatego, że zwyciężyłoby moje lenistwo. Taki kombinezon to idealna baza zarówno do prostych stylizacji z płaskimi sandałkami, jak i do tych bardziej eleganckich, gdzie głównym dodatkiem będą sandałki na szpilce, czy słupku. Dużo się nie pomyliłam, przez pierwsze kilka dni nie mogłam się z nim rozstać! Pomimo tego, że zamówiłam go z internetowego sklepu Bonprix, okazał się niesamowicie wygodny, lekki, wykonany z przewiewnego materiału. Po kilku dniach się opanowałam i postanowiłam zostawić go na takie dni, kiedy albo będę chciała stworzyć ,,na szybko" i bez wysiłku elegancką, klasyczną stylizację odpowiednią na upalne dni... albo naprawdę nie będę miała czasu na nic bardziej wymyślnego niż kombinezon i trampki.













| kombinezon ; jumpsuit - BONPRIX | torebka ; bag - LOVE MOSCHINO | sandałki ; sandals - Pull&Bear | okulary ; sunglasses - Allegro.pl | kolczyki ; earrings - Chanel |

Wciąż Ci nas mało?
Zapraszam na nasze kanały social media.

I N S T A G R A M : oligatorkaaaklaudia_sobkowiak
S N A P C H A T : oligatorkaaa, ksobkowiak1

XOXO
Oligatorka

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...