wtorek, 31 maja 2016

OLIGATORKA: SUMMER VIBES!


Stylizacja, którą widzicie w dzisiejszym poście składa się ze wszystkich moich garderobowych ulubieńców tej wiosny/lata!
O koszulce od Yeah Bunny marzyłam od dawna, podobało mi się wiele wzorów, ale dopiero ta z roślinnymi motywami, całkowicie mnie uwiodła.
Koronkowe spodenki od AmiClubWear okazały się strzałem w dziesiątkę - mimo ich wszystkich zalet wizualnych, najważniejsze jest to, że nie prześwitują.
Selma od Michaela Korsa, w kolorze pudrowego różu, całą zimę grzecznie czekała na swoje pięć minut.
Białe buty Adidas Superstar są cudowne, chociaż uważam, że mogłyby być troszkę lepszej jakości.
Białe okulary z lustrzanymi, niebieskimi szkłami, również z AmiClubWear były miłym zaskoczeniem. Zamawiając je, obawiałam się materiału z jakiego będą wykonane, czy nie rozpadną mi się w rękach - wręcz przeciwnie! Są bardzo stabilne i myślę, że przetrwają więcej niż jedno lato.
No i najlepiej wydane 20zł tej wiosny ! Wianek z H&M. Nie wiem co mają w sobie te sztuczne kwiatki, ale od momentu ich zakupu towarzyszą mi prawie cały czas... Czasami zamiast nosić wianek klasycznie, oplatam nim koczka na czubku głowy i tym sposobem przemycam go nawet na uczelnie. :)













| koszulka ; t-shirt - Yeah Bunny | spodenki ; shorts - AmiClubWear | buty ; shoes - Adidas | torebka ; bag - Michael Kors | okulary ; sunglasses - AmiClubWear | kolczyki ; earrings - H&M | wianek ; headband - H&M |

Wciąż Ci nas mało?
Zapraszam na nasze kanały social media.

I N S T A G R A M : oligatorkaaaklaudia_sobkowiak
S N A P C H A T : oligatorkaaa, ksobkowiak1

XOXO
Oligatorka

1 komentarz:

  1. Fajna stylizacja! Uwielbiam Yeah Bunny. Ostatnio znalazłam parę fajnych rzeczy od nich na http://showroom.pl Jak zwykle mam dylemat co wybrać :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...