czwartek, 18 maja 2017

FASHION: BACKPACK WITHOUT BOOKS.


Czarno-białe stylizacje przeżywają właśnie swoje coroczne pięć minut ze względu na egzaminy maturalne. Jednak dla mnie są zawsze aktualne. W stylu high fashion to połączenie kolorystyczne potrafi być niesamowicie elektryzujące. Co więcej, równie dobrze wygląda noszone na co dzień, w mniej zobowiązujący sposób.

Spódnica, którą widzicie na zdjęciach nawiązuje stylem do tych, które ostatnio miały swoje pięć minut ze względu na wielki powrót asymetrycznych krojów. Świat mody wprost oszalał na ich punkcie. Szybko okazało się, że wyglądają fantastycznie nie tylko noszone do eleganckich bluzek z bufiastymi rękawami, ale także do białej koszuli. Na pewno wypróbuję ją jeszcze w bardziej formalnym połączeniu, jednak w tej stylizacji postawiłam na wygodę.

Spódnica okazała się tak uniwersalna, że mogłam połączyć ją nawet z trampkami… i plecakiem. Dotychczas uważałam go za najbardziej nieporęczną formę damskiej torebki. Jednak od kiedy plecaki opanowały wybiegi, musiałam się przekonać o co w tym szaleństwie chodzi. Nie wiedziałam, że plecak może być tak fantastycznym dodatkiem do stylizacji. W magiczny sposób przestał kojarzyć mi się z ciężarem książek, który powodował, że zgarbiona chodziłam po szkolnych korytarzach.

 Cóż, to nie pierwszy raz, kiedy dzięki modzie spojrzałam na coś z innej strony, między innymi za to ją kocham.















| koszula ; shirt – nun.mi| spódnica ; skirt – AmiClubWear | plecak ; backpack – AmiClubWear | trampki ; sneakers – Converse |

Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na nasze kanały social media.

I N S T A G R A M : oligatorkaaa
S N A P C H A T : oligatorkaaa
XOXO
Oligatorka

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...