wtorek, 22 stycznia 2013

Disney on ice!

Wszyscy wiemy, że bajki Disney`a są wieczne i oglądane po raz kolejny nic nie tracą ze swojej magii. Producenci zadbali o to, żebyśmy się nie znudzili nimi jeszcze przez długi czas i pozwolili wszystkim postaciom Disney`owskich bajek spotkać się... na lodowisku. Od klasyków takich jak Kopciuszek, po Stich`a. Rewia jest wystawiana w wielu krajach (w tym w Polsce!), ja akurat obejrzałam ją w Oslo Spektrum...



[Za jakość zdjęć robionych w trakcie pokazu strasznie przepraszam...]



Nie można było doszukać się żadnego niedociągnięcia... 
ani jeżeli chodzi o jazdę na łyżwach, ani o strój. Księżniczki po prostu poskracały swoje suknie, a Minnie każda z nas mogłaby pozazdrościć garderoby.








Nie wiem czy wypada mi jeszcze oglądać bajki, ale było warto! 
XOXO

2 komentarze:

  1. Styczeń. Sesja. Za dwa dni egzamin. Co robi student? Ogląda bajki Disneya albo Gwiezdne Wojny ;)

    Pamiętaj - 'You are never too old for a Disney movie' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypada, wypada... :) Ja oglądam a jestem duuuuuzo starsza. Ostatnio obejrzałam "101 dalmatyńczyków" jedną z moich najukochańszych :)
    D.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...