niedziela, 23 marca 2014

THINK PINK wg. A&I Kraina Rękodzieła


Think Pink to absolutnie mój ulubiony trend na wiosnę... chyba coś zostało mi z dzieciństwa ;). Do nowych trendów lubię podchodzić z rezerwą.  Powoli i w małych ilościach... żeby uniknąć efektu barbie, think pink zaczęłam wprowadzać do swojej garderoby poprzez makijaż i biżuterię. 

Bransoletka z paciorków w kolorze pudrowego różu, to efekt nawiązania współpracy z Anią i Irminą. Dziewczynami z mojego miasta, które zajmują się rękodziełem. Są przemiłe i tworzą wspaniałe rzeczy. Ta bransoletka została wykonana przez Irminę metodą szydełkową... podziwiam :). Wszystkie możecie zobaczyć tutaj, na ich blogu: http://aikrainarekodziela.blogspot.com/ lub na bieżąco śledzić je na facebooku: https://www.facebook.com/pages/AI-kraina-r%C4%99kodzie%C5%82a/1387861108145813?fref=ts







| bransoletki ; bracelets - A&I Kraina Rękodzieła ; Pandora | spodenki ; shorts - ZARA | buty ; heels - Nine West |

XOXO

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...