czwartek, 29 maja 2014

13 WHO CARES? & Front Row Shop's bag.


Moi przyjaciele z każdym rokiem coraz bardziej mnie zaskakują jeśli chodzi o prezenty urodzinowe. W tym roku dostałam koszulkę Paprocki&Brzozowski z kolekcji stworzonej z okazji trzynastych urodzin marki, gdzie dominowały rzekomo pechowe symbole m.in. czarny kot, liczba 13. Głowa czarnego kota była zresztą dekoracją na początku wybiegu. Kto nie wiedział tego klimatycznego pokazu, poszukajcie w internecie. Warto! Projektanci jednak trzynasty rok marki na przekór uważają za szczęśliwy i absolutnie nie wierzą w pecha, stąd napis pod 13-nastką i wyhaftowana koniczynka.
Kiedy rozpakowałam prezent od razu pomyślałam o mojej kopertówce z Front Row Shop. 
Ponieważ kopertówka w zygzaki, koszulka z napisem i metaliczne sandałki robią już wystarczająco dużo zamieszania... jako dopełnienie użyłam swoich ulubionych białych dodatków.

A wy wierzycie w pechowe symbole?
Bo ja chętnie przygarnęłabym czarnego kota... gdybym nie miała już czarno-białego psa. :)












pics by DK

| koszulka ; t-shirt - Paprocki&Brzozowski | spodnie ; pants - Marc by Marc Jacobs | sandałki ; sandals - Pull&Bear | torebka ; bag - Front Row Shop | zegarek ; watch - DKNY | okulary ; sunglasses - Allegro.pl | paznokcie ; nails - Sally Hansen 110 Green With Envy |

XOXO



5 komentarzy:

  1. w tym roku pokochałam biały kolor! :) a że ostatnio się solidnie opaliłam, to nie wyglądam jak truposz przez co białe rzeczy mogę ubierać. Mam jakąś manię i wszystko teraz kupuję białe... Poluję też na białe szpilki ale nie mogę nigdzie znaleźć w moim rozmiarze :(

    OdpowiedzUsuń
  2. w tym roku pokochałam biały kolor! :) a że ostatnio się solidnie opaliłam, to nie wyglądam jak truposz przez co białe rzeczy mogę ubierać. Mam jakąś manię i wszystko teraz kupuję białe... Poluję też na białe szpilki ale nie mogę nigdzie znaleźć w moim rozmiarze :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki masz rozmiar koszulki? :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...