wtorek, 3 listopada 2015

TRAVEL: MUST HAVE IN YOUR SUITCASE.

Uwielbiam podróżować... ale kiedy na kilkanaście godzin przed wyjazdem staje przed pustą walizką, to zazwyczaj robię wszystko inne... byle tylko nie musieć się pakować. Niestety nie jestem z tych osób, które wrzucają do walizki to, co mają pod ręką, z myślą ,,Przez kilka dni dam sobie radę bez tego czy tamtego...". Ja uważam, że im precyzyjniej spakowany bagaż - tym mniejszy. Kiedyś już przygotowywałam dla Was post o tym, jak spakować bagaż podręczny na trzydniowy wyjazd tak, aby każdego dnia nosić inny look. Oto kilka rzeczy, bez których ja nie wyobrażam sobie jakiejkolwiek podróży...

1. Ukochana bluza - w moim przypadku od Lany Nguyen - rewelacyjnie wykonana, przemiła w dotyku mimo wielu prań i co najważniejsze - wygodna i ciepła. Nawet jeśli lecę gdzieś, gdzie klimat sprzyja noszeniu bikini, to nie uniknę klimatyzacji w samolocie, a jakimś dziwnym cudem, powoduje ona natychmiastową chrypkę i ból gardła. Stąd też zawsze mam ze sobą bluzę, czy szeroki szal, aby móc się nim owinąć - przy dłuższej podróży służy za poduszkę :). 
Tak samo jeśli jedziecie gdzieś samochodem i zatrzymujecie się, żeby rozprostować kości. Przecież nie warto tracić wyjazdu na chorowanie... 

2. Balsam do ust - w samolocie organizm ulega odwodnieniu, a więc momentalnie schną nam usta. O piciu wody już nawet nie wspominam, ale dobry balsam do ust pomoże zapobiec, abyśmy nie wysiadły z samolotu z popękanymi wargami.

3. Gumy do żucia - Podczas podróży samochodem przydadzą się do odświeżania oddechu, natomiast żując je w samolocie podczas startu i lądowania, unikniemy tzw. ,,zatkanych uszu", które powoduje zmiana ciśnienia.

4. Selfie Stick - czyli nic innego jak najpopularniejszy gadżet minionych wakacji. Marudziłam, marudziłam aż sama uległam tej modzie... Dostępny na allegro i w sklepach z artykułami RTV. Może nie jest niezbędny, ale dostarcza dużo zabawy... no i unikamy proszenia nieznajomych osób o zrobienie zdjęcia.


5. Zdrowe przekąski - Podróż niestety zazwyczaj kończy się zajadaniem fast foodów albo naładowanych cukrem i konserwantami przekąsek na lotniskach czy stacjach benzynowych. Można tego uniknąć przygotowując zdrowie przekąski dzień wcześniej. Hummus, suszone owoce, kanapki z razowego pieczywa, surowe, pokrojone warzywa... Ale jest i opcja dla leniuchów - wegańskie batony firmy Zmiany Zmiany, o których już Wam wcześniej wspominałam. A dokładnie TU! 100% zdrowia! Stworzone z takich składników jak m.in. daktyle, nasiona chia, figi, migdały, spirulina, malina... Jak już wcześniej pisałam mi najbardziej smakowała Petarda i Aloha. :) Już nie ma wymówki przed zdrowymi przekąskami... 
Batony dostępne TU! i TU!



6. Szampon Biovax Białe Trufle i Orchidea - Szampon, który sprawi, że wasze włosy będą miękkie i nie będziecie miały problemów z ich rozczesywaniem nawet jeśli woda w hotelu będzie chlorowana czy bardzo sucha.

7. Olejek Artego Sunrise - To dla tych, którzy wybierają się w cieplejsze klimaty. Olejek chroni przed szkodliwym działaniem wiatru, wody - słonej i chlorowanej i szkodliwego działania UV. Miałam go ze sobą w Grecji - zapobiegał wysuszaniu się włosów.

8. Woda termalna Avene - kultowy kosmetyk, który w walizce powinni mieć wszyscy bez względu na cel podróży. Każdy wyjazd to wyzwanie dla naszej skóry, woda termalna odświeża ją, regeneruje i nawilża... Mam nawet wrażenie, że w niewielkim stopniu niweluje oznaki zmęczenia.


9. Krem do twarzy Dermedic Hydrain3 - Odkrycie sezonu! Krem który działa tak jak nawilżający krem-żel marki Clinique, a jest o połowę tańszy. Lekki, o konsystencji żelu, a mimo to bogaty w składniki odżywcze. Świetnie się wchłania! Idealny do cery suchej i mieszanej. Chociaż jest to pierwszy, to na pewno nie ostatni słoiczek tego kremu w mojej kosmetyczce...


A Wy bez czego nie wyobrażacie sobie swojej walizki? ;)

Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na moje kanały social media.

S N A P C H A T : oligatorkaaa

XOXO

3 komentarze:

  1. Ola zrobisz kiedyś post o szminkach i pomadkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z największą przyjemnością :)

      Usuń
    2. Już nie mogę się doczekać :)Teraz jest coraz chłodniej i trzeba przywiązywać większą wagę do pielęgnacji ust :) :)
      A z drugiej strony jestem ciekawa twoich ulubionych produktów,bo zawsze masz kosmetyki fajnych firm :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...