czwartek, 11 sierpnia 2016

OLIGATORKA: I'M BLUE.

Za kolorem baby blue świat mody szaleje już od dłuższego czasu... w mojej szafie raczej nie znaleźlibyście więcej niż dwóch błękitnych rzeczy. Postanowiłam to nadrobić! Kiedy na stronie AmiClubWear zobaczyłam letnią, pudrowo niebieską sukienkę, z hiszpańskim dekoltem wybór był przesądzony. Tym bardziej, że wcześniej upatrzyłam sobie podobną w Zarze. 
Postanowiłam połączyć ją z metalicznymi dodatkami, ale świetnie sprawdzi się też w stylizacji w stylu boho. Sandałki, które widzicie na zdjęciach, to te same, co w ostatnim poście... tylko zanim jeszcze doczepiłam do nich pomponiki :)









| sukienka ; dress - AmiClubWear | sandałki ; sandals - DeeZee | plecak ; backpack - AmiClubWear |
 
Wciąż Ci nas mało?
Zapraszam na nasze kanały social media.

I N S T A G R A M : oligatorkaaaklaudia_sobkowiak
S N A P C H A T : oligatorkaaa, ksobkowiak1

XOXO
Oligatorka

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...