poniedziałek, 12 grudnia 2016

FASHION: GREY SWEATER & GLITTER BOOTS.


W ostatnim poście przyznałam się do mojej obsesji na punkcie szarych swetrów. Dzisiejsza stylizacja jest niepodażalnym dowodem na nią. Ten ciemnoszary sweter ujął mnie głębokimi rozcięciami po bokach. Mimo to, że jest ciepły, bo sięga mi do połowy uda, to jednocześnie wygląda dość efektownie. Od momentu zakupu noszę go namiętnie i do spodni i do spódniczek. Świetnie komponuje się z kolorem jeansu czy granatem, ale także z pudrowym różem. 
Brokatowe botki upolowałam w Stradivariusie na wyprzedaży w marcu. To był strzał w dziesiątkę, bo jak się okazało, Marc Jacobs bardzo podobne zaproponował w swojej kolekcji na ten sezon.
Błyszczące botki na słupku w karnawale mogą nam zastąpić szpilki. Wtedy mamy absolutną pewność, że przetańczymy całą noc. Ale świetnie sprawdzą się też jako dodatek, który nada szczyptę ekstrawagancji codziennym stylizacjom.
















| sweter ; sweater - H&M | spódniczka ; skirt - AmiClubWear | botki ; boots - Stradivarius |

Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na nasze kanały social media.

I N S T A G R A M : oligatorkaaa
S N A P C H A T : oligatorkaaa
XOXO
Oligatorka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...