piątek, 18 października 2013

One day in Warsaw! - Princess Academy.


W zeszły weekend nareszcie znalazłam czas na zrealizowanie moje vouchera do salonu piękności Princess Academy, który wygrałam dzięki Waszym lajkom w konkursie Wakacyjna Princess.
Salon mieści się na ulicy Pieknej w Warszawie, ja przekonałam się, że nazwa ulicy ma wiele wspólnego z działalnością salonu.
Profesjonalizm w każdym calu. Od kosmetyków używanych do zabiegów, przez przemiłą obsługę aż do wystroju wnętrza.
Dodatkową atrakcją jest taras z widokiem na PKiN, niestety nie udało mi się zobaczyć go latem w okresie jego świetności.












Na pobyt w stolicy wybrałam skórzaną spódnicę - dla mnie absolutny hit tej jesieni. Połączyłam ją z luźnym t-shirtem, aby cała stylizacja nie wyglądała zbyt rockowo. 
Jak widać kiedy znalazłam już odpowiednie dla siebie białe dodatki, zakochałam się w nich bez pamięci....
Pomimo tego, że skórzana spódnica może sprawiać wrażenie ciężkiej i niewygodnej, postaram się jeszcze w kolejnych postach udowodnić, żę kiedy liście spadają z drzew to najlepsza alternatywa dla naszych letnich sukienek.








Nie mogę sobie wybaczyć, że będąc w stolicy po raz 5-ty dopiero dotarłam do kawiarni Wedla...
Od teraz to mój obowiązkowy punkt podczas pobytu w Warszawie.



| spódniczka ; skirt - Mosquito | bluzka ; t-shirt - Bershka | buty ; shoes - Nine West |
| zegarek ; watch - DKNY | bransoletki ; bracelets - Pandora i Verona | kolczyki ; earrings - Verona | okulary ; sunglasses - Allegro.pl | kurtka ; jacket - Mohito |


XOXO

7 komentarzy:

  1. Świetna kurtka i bardzo ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już to mieści się PRZY ulicy a nie NA ulicy, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 Wedel !

    xoprimaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, wszystkie te lakiery bym przyjęła! Uwielbiam powiększać swoją kolekcję.. A co do setu, poluję na taką spódnicę od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka super!!! Zapraszam do mnie w odwiedziny..thekatharinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kawiarnie Wedla uwielbiam ;D fajnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...