wtorek, 16 września 2014

BLUE BASE + PANTHER PATTERNS ACCESSORIES.


Długo bałam się wzoru panterki na ubraniach, więc zaczęłam od dodatków i zakochałam się w niej bez pamięci.
 Miniaturkę bowling bag znalazłam w Mango na wyprzedaży, za 39 zł i od kiedy odebrałam paczkę prawie się z nią nie rozstaje. 
Jest bardziej pojemna niż inne torebeczki na łańcuszku, już nie mówiąc o kopertówkach.
Okulary to stary łup z Top Secret za 9,90 zł, który nareszcie doczekał się  swoich pięciu minut. 
Ku mojemu zaskoczeniu panterka nie tylko pasuje do beżu, czerni, czy kremu, ale także świetnie komponuje się z morskim kolorem, dlatego jako bazy do stylizacji użyłam koszulki w tym kolorze.
Poszukiwanie idealnego t-shirtu to ,,moja życiowa misja", mam już w swojej szafie kilka takich, które zasługują na miano naprawdę dobrych ! Do nich dołączył teraz t-shirt marki MARCINEC, który widzicie na zdjęciach. 
Chociaż mottem marki, jest tworzenie t-shirtów dla ludzi, takimi jakimi są, z zaletami, ale i wadami (stąd umyślnie wykonane przybrudzenia!)- koszulka leży świetnie.











| koszulka ; tshirt - MARCINEC | spodnie ; boyfriend jeans - ZARA - 79.99 zł!!! | buty ; high heels - Prima Moda | torebka ; bag - Mango 39 zł !!! | okulary ; sunglasses - Top Secret | bransoletki ; bracelets - Lilou ; Pandora ; No name | twistband - TWISTBANDSFACTORY |

XOXO

3 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...