środa, 27 maja 2015

FRINGES, FRINGES, FRINGES!


Jak widzicie frędzle nadal królują w moich stylizacjach... nie byłam przekonana, a jednak coraz bardziej wciąga mnie ten trend. Tym razem w odważnym wydaniu: podwójna dawka frędzli - kimono i torebka, szorty i crop top i mocne czerwono-złote dodatki. Przy takiej mieszance wybuchowej nawet jeśli postawicie na mocniejszy makijaż, to włosy muszą pozostać spięte - najlepiej sprawdzi się koczek.
Zostawiam Was ze zdjęciami i uciekam pakować walizki, bo jutro lecę do Oslo. Obiecuję przywieźć stamtąd fajne zdjęcia, a jeśli chcecie być na bieżąco obserwujcie mnie na facebooku, instargramie i snapchacie :).








| kimono ; kimono - Sheinside | crop top - made-to-order | spodenki ; shorts - ZARA | naszyjnik ; necklace - Top Secret | torebka ; bag - H&M | buty ; shoes - ZARA |

W ostatnich miesiącach portale plotkarskie huczały o tym, że topowe, polskie blogerki dokonały operacji plastycznych... m. in. powiększenia ust. Kiedy dziewczyny zniwelowały te plotki, zaczęto doszukiwać się czegoś takiego jak ,,dieta zmieniająca rysy twarzy". W rozsiewaniu plotek - Pudelek.pl przodował (sama uwielbiam go przeglądać dla fun'u). Jak tylko wrócę z Oslo przygotuję dla Was post, w którym pokażę Wam jak wykonać taki makijaż, który pomoże się pozbyć wszystkich ,,twarzowych" kompleksów.



Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na moje kanały social media.

S N A P C H A T : oligatorkaaa

XOXO

3 komentarze:

  1. Śliczne wyglądasz 😊 zapraszam do mnie www.rasberryx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie! Super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna i odważna stylizacja w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...