środa, 13 maja 2015

THE 5 SUMMER 2015 HOTTEST TRENDS.

Przeglądam wydanie Vogue Collections na sezon wiosna/lato 2015 i co kilka przejrzanych kolekcji zamykam i spoglądając na grzbiet upewniam się, czy na pewno nie pomyliłam z wydaniem jesienno-zimowym. Kolekcje nie kipią pastelami i neonami... a wręcz przeciwnie - oprócz ciemnych kolorów, dominują też ciężkie materiały jak zamsz, jeans czy skóra! Oczywiście, że znajdziecie ferie barw w takich kolekcjach jak Moschino czy Chanel, ale są to pojedyncze, (chociaż bardzo wyraziste) egzemplarze. Dla mnie to akurat świetne wiadomość, że jednocześnie jednego sezonu mogę nosić swoją Selmę od Michaela Korsa, w kolorze pudrowego różu, i czarną torebkę H&M, całą obwieszoną skórzanymi frędzlami. Projektanci dali nam na nadchodzące lato naprawdę duży wybór, bez wyrzeczeń możemy po prostu nosić to - co nam pasuje! Niech nasze outfit'y podkreślają naszą osobowość, a nie będą sztywnym dopasowaniem do trendów. ...ale o czym byłby post, gdybym nie wybrała dla Was pięciu najgorętszych trendów tego sezonu...
...ale co by modne nie było... skórzanego bikini nie polecam ;).

BIEL

Tzw. ,,białym, małym, koronkowym" poświęciłam już dwa posty! W jednym zrobiłam Wam przegląd sukienek, w drugim pokazałam swoją stylizacje... ale na sukienkach biel się nie kończy. Lato to idealny czas na white total look'i dla odważnych jak i na białe dodatki. Białe bikini, białe sandałki, białe bransoletki na opalonych nadgarstkach... Wszystko dozwolone.

ZAMSZ

Osobiście, nie kojarzy mi się za dobrze... brudzi się, wszystko się do niego czepia i ciężko go doprać. Mam nadzieję, że jednak się przekonam... nie tylko do zamszowych torebek czy butów... jeśli chcesz, aby wszyscy wiedzieli, że znasz się na trendach w tym sezonie, najlepszym, ale bądź co bądź odważnym, dowodem na to będzie zamszowa spódnica, koszula czy sukienka.

FRĘDZLE

Wszechobecne! Na torebkach, przy butach, rękawach, u dołu sukienek czy spódnic. Cokolwiek masz w swojej szafie, a to ma frędzle - teraz jest na topie!

MAXI SUKIENKI

Z tego trendu akurat niesamowicie się cieszę i nikt mi nie wmówi, że sukienki czy spódnice do ziemi nie są kobiece. Po prostu muszę być fajnie zestawione... z błyszczącymi sandałkami, dziewczęcymi balerinkami... jeśli to za mało, polecam wybrać wersję z rozporkiem. W razie, gdybyś chciała dodać maxi sukience charakteru - dopasuj ją ze skórzaną ramoneską. Będzie idealna na upały, ale także na wieczorne grille czy przyjęcia w ogrodzie.

JEANS

Od lat nie wychodzi z łask, za to poszerza swoją działalność! Spodnie z jeansu ma każdy, ale ,,małą, jeansową" sukienkę, czy koszulę... już nie, a szkoda.

Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na moje kanały social media.

S N A P C H A T : oligatorkaaa

XOXO

4 komentarze:

  1. Hej, a jak Ci się udało zrobić takie fajne kolaże z linkami do produktów? Masz do tego jakieś narzędzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, są do tego specjalne platformy dla blogerów. :)

      Usuń
    2. A możesz podać nazwę tej konkretnej czy to jakaś tajemnica?

      Usuń
    3. Żadna tajemnica :) Te akurat zostały stworzone przy współpracy z tracdelight! Polecam, łatwa obsługa, przejrzysty, prosty układ....

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...