niedziela, 21 czerwca 2015

BABY BLUE DRESS + SILVER & WHITE.


Dzisiejsza stylizacja łączy w sobie letnią, zwiewną, dziewczęcą sukienkę o zróżnicowanej długości  z sandałkami i torebką o minimalistycznej formie. Falbany zostały ujarzmione przez białą, klasyczną marynarkę, która jest absolutnym must have tego lata. Kolor baby blue jest idealny dla blondynek, a zróżnicowana długość sprawia, że nie ujmuje mi mojego i tak już marnego 160cm wzrostu. Taką sukienkę w romantycznym stylu każda z nas powinna mieć w swojej szafie, moja jest STĄD!. Tak ubrane możecie wybrać się na wesele, w połączeniu z sandałkami i kurtką zamszową na spotkanie ze znajomymi.
















| sukienka ; dress - SHEINSIDE | marynarka ; jacket - H&M | torebka ; bag - H&M | buty ; sandals - Pull&Bear |



Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na moje kanały social media.

S N A P C H A T : oligatorkaaa

XOXO

3 komentarze:

  1. Stunning outfit!! Love everything about it

    xx nora
    www.uploading-my-mind.blogspot.fi

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz fantastycznie! :) Każda okazja jest dobra, aby odwiedzić Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...