czwartek, 10 września 2015

iWhite - INSTANT TEETH WHITENING - TEST.


Pasty wybielające wszelkiego kalibru, soda oczyszczona... aż w końcu zrobione u protetyka wkładki sylikonowe i 16% płyn wybielający (ta metoda się sprawdza!)... Po zdjęciu aparatu ortodontycznego przetestowałam chyba wszelkie dostępne zwykłemu śmiertelnikowi sposoby wybielania zębów. Dlatego kiedy otrzymałam możliwość przetestowania wkładek iWhite i pasty wybielającej tej firmy - nie mogłam odmówić.


Sam proces wybielania jest dziecinnie prosty. W opakowaniu jest 5 zestawów wkładek, to właśnie 5 dni powinna trwać cała kuracja. 
Proces wybielania wygląda następująco:
Zęby przemywacie szczoteczką, jak zawsze. 
Otwieracie jeden zestaw wkładek i jak najszybciej umieszczacie je na zębach.
Odliczacie 20 minut. Po tym czasie ściągacie wkładki i wyrzucacie.
Zęby płuczecie wodą. Ja dodatkowo myłam je pastą wybielającą iWhite, którą zaczęłam już stosować regularnie.
Przez 20-30 minut po zastosowaniu wkładek nic nie jecie.
Czynność należy powtarzać przez 5 dni, najlepiej stosować wkładki na koniec dnia, przed pójściem spać.

Pasty możecie natomiast używać regularnie... ja używam ją na zmianę z pastą, która chroni moje wrażliwe dziąsła.

Moje wrażenia na temat kuracji wybielającej iWhite?
Przede wszystkim jest to niesamowicie wygodna metoda. Efekt widać już po zastosowaniu pierwszej wkładki, więc jest to świetne rozwiązanie przed jakimś ważnym wyjściem. U mnie nie pojawiła się żadna nadwrażliwość! A uwierzcie, że swego czasu moje dziąsła tolerowały tylko zielony Elmex. ;) Dodatkowy plus... w trakcie kuracji piłam kawę i jadłam mrożone jagody... nic nie popsuło efektu iWhite.
Jednak dla Waszego bezpieczeństwa, stosujcie wkładki tylko wtedy kiedy żaden z Waszych zębów nie wymaga leczenia.



I co najważniejsze... efekt przed i po...
Podobno dobrze wybielone zęby powinny mieć kolor białka gałki ocznej...
Co sądzicie o efekcie?


Gotowi wypróbować iWhite?
Klikajcie TU!

Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na moje kanały social media.

S N A P C H A T : oligatorkaaa

XOXO

6 komentarzy:

  1. Efekt faktycznie widoczny! Myślę, że jest to genialny sposób na wybielenie zębów właśnie na jesień/zimę, gdy nosimy nieco ciemniejsze pomadki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tego używałam, efekty są ale bardzo małe (4 odcienie) 20 zużytych pasków

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam iWhite już od pewnego czasu i im dłużej się używa tym efekty są lepsze :) polecam bo nie zmieniłabym na żaden inny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wypróbowałam i jestem bardzo zadowolona :) po pierwszej sesji wybielenie o ok 3-4 tony :) wygoda w użyciu :) Polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że efekty masz bardzo ładne :) Ja też używam iWhite i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...