poniedziałek, 25 lipca 2016

OLIGATORKA: BACK-TO-FRONT SHIRT.


Zawsze uważałam, że moda, tak jak wyobraźnia - nie ma granic. Justyna z Nun.mi ma podobne podejście do mojego. Udowodniła to dodatkowo, projektując koszulę, którą możemy nosić na co najmniej trzy sposoby... bo kto wie, może któraś z jej klientek wymyśli ich jeszcze więcej!
Na początek postanowiłam pokazać Wam ją w wersji tył na przód. Z przodu wygląda jak zwykła, biała, elegancka bluzka, a na plecach możemy stworzyć seksowny dekolt... tak głęboki na jaki tylko mamy ochotę!
Spodenki, z którymi połączyłam koszulę pochodzą ze Stradivariusa, ale nosiłam je jeszcze w gimnazjum. Tego lata postanowiłam nadać im nowe życie. Chciałam rozpruć je tak, aby były zakończone frędzlami... jednak kiedy odprułam mankiet do połowy stwierdziłam, że taki efekt w pełni mnie zadowala... ale kto wie... może za rok odpruje go całkowicie. ;)















| koszula ; shirt - Nun.mi | spodenki ; shorts - Stradivarius | botki ; boots - Stradivarius | kolczyki ; earrings - H&M |

Wciąż Ci nas mało?
Zapraszam na nasze kanały social media.

I N S T A G R A M : oligatorkaaaklaudia_sobkowiak
S N A P C H A T : oligatorkaaa, ksobkowiak1

XOXO
Oligatorka

7 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...