wtorek, 12 lipca 2016

OLIGATORKA: LIFE IS BETTER IN FLIP FLOPS.


Kultowe już klapki Birckenstock, przez niektórych zwane ,,ortopedycznymi" albo się kocha, albo nienawidzi... Moje serce skradły od razu, ale ich cena nie przekonywała mnie do zakupu. Pewnego dnia, moja mama znalazła bardzo podobne klapki w norweskim Europrisie. Okazało się, że w przeliczeniu na polską walutę kosztowały około 50 zł. 
Na satynową bomberkę, którą widzicie na zdjęciach polowałam kilka miesięcy, aż w końcu zdobyłam ostatnią sztukę w moim rozmiarze. ...a właściwie to Klaudia ją zdobyła! ;*















| kombinezon ; jumpsuit - Bonprixpl | kurtka ; bomber jacket - Stradivarius | klapki ; flip flops - Europris | torebka ; bag - Michael Kors | kolczyki ; earrings - H&M |

Wciąż Ci nas mało?
Zapraszam na nasze kanały social media.

I N S T A G R A M : oligatorkaaaklaudia_sobkowiak
S N A P C H A T : oligatorkaaa, ksobkowiak1

XOXO
Oligatorka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...