czwartek, 14 marca 2013

Satin easter eggs.



Długo szukałam sposobu jak stworzyć ładne pisanki nie robiąc przy tym wielkiego bałaganu. Co roku uparcie rozkładałam paletę farb akrylowych...i sama kończyłam przypominając pisankę. W końcu mi się udało! W tym roku na wydmuszki od jajek przelałam moją miłość do satyny i pastelowych kolorów...

Do zrobienia takich pisanek potrzeba:

10 wydmuszek od jajek (robimy dziurkę po obu stronach jajka i wydmuchujemy zawartość ;) ),
6 x 1,5m dowolnych kolorów satynowej wstążki,
klej - wystarczy szkolny magic,
nożyczki.






Przykładamy wstążkę do wydmuszki, aby odmierzyć jej ilość. Odcinamy odpowiednią ilość. Na końcach odciętego kawałka nakładamy klej i przyklejamy do jajka. Czynność powtarzamy do woli, wg. własnej inwencji twórczej.







Nie oszczędzajmy trendów nawet jeśli chodzi o pisanki,
XOXO


2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...