środa, 17 lutego 2016

OLIGATORKA: FROZEN.


Myślałam, że zdjęcia z mojego pobytu w Oslo, kiedy krajobraz był rodem jak z Krainy Lodu będą już nieaktualne... a tu niespodzianka! Zima wróciła. (Chociaż mam nadzieję, że tylko na chwilę.)
Podczas mojej ostatniej wizyty w Oslo temperatura na dworze sięgała -15 stopni, ale mimo to nie mogłam podarować sobie spaceru... i wieczornego turlania się w śniegu. Jeśli jest jakiś sposób, żeby ubrać się stosownie do takiej pogody i nie wyglądać jak ludzik michelin, to jedną z takich propozycji widzicie na poniższych zdjęciach!*

*Oczywiście miałam pod spodem jeszcze podkoszulek, koszulkę z długim rękawem, rajstopy i dodatkowe skarpetki. ;)















| kurtka ; jacket - Tommy Hilfiger Denim | spodnie ; pants - ZARA | bluza ; jumper - Mango | szal ; scarf - H&M | czapka ; beanie - Barts | rękawiczki ; gloves - Nille | buty ; schoes - Emu |

Wciąż Ci nas mało?
Zapraszam na nasze kanały social media.

I N S T A G R A M : oligatorkaaaklaudia_sobkowiak
S N A P C H A T : oligatorkaaa, ksobkowiak1

XOXO
Oligatorka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...