poniedziałek, 15 lutego 2016

OLIGATORKA: SIMPLY OUTFIT WITH H&M SWEATHER.


Sweter, który widzicie na zdjęciach, to jeden z moich tegorocznych wyprzedażowych łupów. Praktycznie zakupy robię dwa razy do roku - na przełomie stycznia i lutego i na przełomie lipca i sierpnia, czyli właśnie w okresie sezonowych wyprzedaży. To jedyna okazja, żeby kupić brokatowe botki za 60zł, cekinową spódnicę za 20zł, czy idealną torebkę na imprezę za 28zł... Wszystkie moje zdobycze na pewno zobaczycie w kolejnych postach, a dzisiaj przedstawiam Wam sweter z H&M za 30zł. Przeceniony, jeśli dobrze pamiętam, z około 150zł! Fakt, jest dość obszerny bo wzięłam ostatnią sztukę i został tylko rozmiar M, ale za tę ceną nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń! :)















miejsce: CITY PARK

Wciąż Ci nas mało?
Zapraszam na nasze kanały social media.

I N S T A G R A M : oligatorkaaaklaudia_sobkowiak
S N A P C H A T : oligatorkaaa, ksobkowiak1

XOXO
Oligatorka

2 komentarze:

  1. Ja tez noszę S a w H&M czesto biore M i mam oversize ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...