poniedziałek, 5 września 2016

KLAUDIA: KENZO SWEATSHIRT + PINKO PANTS.


Do zakupu kultowej bluzy Kenzo przymierzałam się kilka razy. Kiedy już się zdecydowałam, nie było szans, żeby miała ona jakikolwiek inny kolor niż mój ukochany kobalt. Oszalałam na jego punkcie - to dla mnie nowa czerń.
Skórzane spodnie będą hitem nadchodzącej jesieni, m.in. dzięki kolekcjom Louis Vuitton czy Isabel Marant. Na wypadek, gdyby okazało się, że to tylko trend na jeden sezon, warto polować na nie w sieciówkach. Pamiętajmy, że skóra to materiał, który nie lubi konkurencji. Łączmy je z bluzami, miękkimi swetrami oversize, albo jedwabnymi bluzkami.















| bluza ; sweatshirt - KENZO | spodnie ; pants - Pinko | buty ; heels - Valentino | okulary ; sunglasses - WGO | choker - SIN by Mannei |

Wciąż Ci nas mało?
Zapraszam na nasze kanały social media.

I N S T A G R A M : oligatorkaaaklaudia_sobkowiak
S N A P C H A T : oligatorkaaa, ksobkowiak1

XOXO
Oligatorka

5 komentarzy:

  1. Klaudia, czy Twój czerwony sweterek w białe gwiazdy jest z WGO?:) Wyglądasz przepięknie, jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest z WGO :)
      Dziękuję bardzo! Buziaczki. :*

      Usuń
    2. Super! Wiesz może, jak mogłabym go znaleźć? Pamiętasz numer boxu?:) Bardzo mi się spodobał zarówno ten sweterek, jak i ten w samoloty:) Miłego dnia!:*

      Usuń
    3. Oby dwa sweterki są z boxu nr 304 ! ;)
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Pięknie i seksownie, dresiki i szpile.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...