czwartek, 9 lutego 2017

FASHION: AMICLUBWEAR GREY COAT.


Jak już dobrze wiecie z ostatnich postów, moja tegoroczna zima stoi pod znakiem szarości. Nie przepadam za stylizacjami, które łączą w sobie różne odcienie tego samego koloru. Nie potrafiłabym nosić w ten sposób błękitu, czy różu... ale z szarym jest odwrotnie. Najbardziej właśnie podoba mi się noszony tak, jak widzicie na zdjęciach poniżej.

Bluzę, która tak właściwie jest sukienką kupiłam na wyprzedaży w Zarze. Długo polowałam na taką o przedłużonym kroju, żeby móc ją nosić do kozaków, a wiosną do balerinek i trampek. Kiedy przyjdą cieplejsze dni, nie mam również zamiaru odkładać do szafy szarego płaszcza z AmiClubWear. Uwielbiam płaszcze o prostym kroju, a ciężko jest trafić na taki, który dobrze leży i nie deformuje figury. Chociaż już kiedyś mi się udało, np. TU! 

A Wy jakie kolory najchętniej nosicie tej zimy?
















| płaszcz ; coat -AmiClubWear | bluza ; jumper - ZARA | szalik ; scarf - H&M | kalosze ; wellington boots - Hunter |

Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na nasze kanały social media.

I N S T A G R A M : oligatorkaaa
S N A P C H A T : oligatorkaaa
XOXO
Oligatorka

5 komentarzy:

  1. As before you look wonderful in your hunter boots

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tym komplecie i w kaloszach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wszystko razem wygląda. Świetna kolorystyka. I te kalosze...Niepotrzebnie kiedyś zainwestowałam w decathlony, które wyglądają nieźle, ale też nieźle trzeba się namęczyć, żeby je ściagnąć, zwłaszcza po całym dniu biegania. Chyba jednak kupię huntery, o ile ściagają się lżej, bo ja wprzy moich, czasami nawet nie daję rady sama. Jakie masz z tym doswiadczenia?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...