wtorek, 7 marca 2017

FASHION: AMICLUBWEAR OLIVE TRENCH COAT.


Mieliście tak kiedyś, że jakiś element garderoby bardzo wam się podobał, ale uważaliście, że sami nie wyglądalibyście w nim korzystnie? Ba, nawet go nigdy nie przymierzyliście, żeby to sprawdzić? 
Ja tak miałam, ale nie tyle co z konkretnym fasonem, a z kolorem. Mam na myśli khaki. 

Bardzo lubię nosić ciemne kolory, szczególnie w chłodniejsze dni. Czerń, szarość, bordo, butelkowa zieleń to moi najlepsi przyjaciele. Ale połączenie khaki z moimi blond włosami i niebieskimi oczami nie wydawało mi się dobrym pomysłem. W końcu zdecydowałam się na płaszcz w tym kolorze i nie żałowałam.

Zauważyłam jednak, że lubię go najbardziej w jednym konkretnym schemacie stylizacji. Neutralna baza, płaszcz jako główny element i mocne dodatki: złoty choker, skórzane botki.
Chociaż kto wie, może jeszcze kiedyś połączę go z cekinami... ;)


















| płaszcz ; coat - AmiClubWear | sweter ; sweater - ZARA | spodnie ; pants - ZARA | choker - ZARA | botki ; boots - DeeZee | torebka ; bag - ZARA |

Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na nasze kanały social media.

I N S T A G R A M : oligatorkaaa
S N A P C H A T : oligatorkaaa
XOXO
Oligatorka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...