czwartek, 20 lipca 2017

FASHION: PERFECT SUMMER MAXI DRESS.


Znacie to uczucie kiedy za 10 minut macie wyjść z domu, ale przecież to żaden problem, bo dokładnie wiecie co chcecie na siebie włożyć? Ja też nie ;). 

Największy problem z wyborem stylizacji mam latem. Chociaż wydawałoby się, że przecież jest ciepło, więc wystarczy narzucić na siebie dwie pasujące rzeczy i tyle. Bez zbędnych rozważań czy spodnie pasują do bluzki, bluzka do swetra, sweter do kurtki, a kurtka do szalika. Problem polega na tym, że latem, jeśli wkładam na siebie tylko jedną lub dwie rzeczy, chcę aby tworzyły pełną stylizację. Dlatego często decyduję się na jeansowe shorty i biały t-shirt - to niezawodne połączenie.

Idealnym rozwiązaniem okazała się maxi sukienka, którą narzucam na siebie i wybiegam z domu. Oczywiście pokochałam ją nie tylko ja. Model ten pojawił się w wielu kolekcjach na wiosnę/lato 2017. Moja ma prawdziwie letni kolor, ale marzy mi się jeszcze czarna. Chociaż równie kuszące są modele z kwiatowymi czy etnicznymi wzorami. W ciągu dnia noszę ją z sandałkami, wieczorami ze szpilkami, a całość uzupełniam kopertówką. To pierwsza rzecz jaką tego lata spakuję do walizki! Oficjalnie obalam mit, że niskie osoby nie mogą nosić maxi sukienek.

















| sukienka ; dress - BonPrix | sandałki ; sandals - Clarks | kolczyki ; earrings - H&M |

Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na nasze kanały social media.

I N S T A G R A M : oligatorkaaa
S N A P C H A T : oligatorkaaa
XOXO
Oligatorka

1 komentarz:

  1. "Ja też nie " uśmiałam się :)))) sukienka super. Aż mi się zachciało wskoczyc w jakoś maxi kiecke

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...