wtorek, 18 września 2012

,,Jestem szefową''

Z charakterystycznym dla mnie opóźnieniem opowiem Wam w dzisiejszym poście o wspaniałym pobycie w Warszawie, który był nagrodą dla każdej z 20 finalistek konkursu organizowanego przez KPRM ,,Jestem szefową.''

Dokładniejsze i bardziej oficjalne opisy konkursu można znaleźć tutaj :
http://www.um.warszawa.pl/node/150097
http://wyborcza.pl/1,91446,12473761,Wreczono_nagrody_w_konkursie__Jestem_szefowa_.html
lub kupić trochę naszej lokalnej prasy: ,,Głos Wolsztyński'' lub ,,Dzień Wolsztyński''.

Ja przygotowałam dla Was bardziej ,,lajtową'' wersję tego, co się tam działo. ;)
(Musicie mi wybaczyć fotorelacje w b&w, ale czerń i biel mimo wszystko tchnęła życie w fatalne kolory jakie pierwotnie tam były.)

Z pakowaniem nie było najgorzej... jak widać, prawie wszystko się zmieściło.


Pierwszego dnia wpadłyśmy z wizytą do sejmu...


... tak, uwielbiam zdjęcia mojej mamy z zaskoczenia ...


Jak widać obrady na temat odnawialnych źródeł energii nie bardzo mnie zainteresowały...


... natomiast słodkości w Kancelarii Premiera Rady Ministrów już bardziej.


Chwila sławy przed ogłoszeniem wyników...




I już...


Po południu warsztaty i firmie P&G, która zaopatrzyła nas w kosmetyki na najbliższe pół roku.
A jak widać na poniższej fotografii noszenie szpilek to nic w porównaniu ze zmaganiem się z tuńczykiem w puszcze...


Drugi dzień okazał się być jeszcze lepszy...
Oprócz tego, że nie było mowy o jakimkolwiek straceniu kilogramów w stolicy przez rewelacyjny catering, to towarzystwo też było niczego sobie. ;-)

Pałac Ślubów i obiad z prezydent m. st. Warszawa - Hanna Gronkiewicz - Waltz


Skoro już tyle tu o jedzeniu, to na deser przyjęcia w rezydencji Ambasadora USA.




Gdzie spełniały się marzenia jeśli chodzi o spotkania towarzyskie...
...na zdjęciu z Katarzyną Grocholą.



Na pamiątkę...



Pozdrawiam dziewczyny, które mimo to, że były rywalkami okazały się wspaniałe! 


W każdej z nas drzemie szefowa, do roboty!
XOXO

7 komentarzy:

  1. Jakie kosmetyki dostałaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do przedsiębiorstwa P&G należą takie firmy jak: Gilette, pantene, olay czy wella... Więc tak jak się domyślasz: kremy do twarzy, szampon, odżywkę, lakier do włosów itp. :)

      Usuń
  2. krem olay touch of foundation with MaxFactor!
    A miałaś wstawić nasze piękne zdjęcie z KPRM ! <3 xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. A miałaś wstawić nasze przepiękne zdjęcie z KPRM :) <3
    btw. ten krem Olay touch of foundation with MaxFactor jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tralala... jakbyś mi je wysłała to bym wstawiła :)

      Usuń
  4. Ja chce zdjęcia w kolorze!!! :)

    http://bestdressedpoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Można pozazdrościć sukcesów;) Kibicuję Ci. Naprawdę. Sądzę, że w życiu osiągniesz jeszcze więcej, a na pewno nie będziesz pracować w TVN'ie. Taką mam nadzieję, bo stać Cię na więcej.;> Wiem, że jeszcze o Tobie usłyszę. Powodzenia.:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...