poniedziałek, 18 listopada 2013

W końcu przekonałam się do... FUTRZANEJ KAMIZELKI.


Miałam do niej awersję od momentu kiedy została przyniesiona do mojego pokoju. Moja kochana mama wynurzyła ją z lumpeksowych czeluści :) Po pierwsze względy ideologiczne, więc nastąpiły oględziny czy futro na pewno jest sztuczne, a po drugie kojarzyło mi się jakoś staroświecko, z szafą babci, ale nie w tym dobrym znaczeniu. Kilka artykułów o powrocie futra jako trendu na tegoroczny sezon, kilka inspiracji z internetu i przebłyski pamięci, że przecież już kiedyś podczas pobytu w Oslo jakoś tego futrzaka oswoiłam.
Kamizelka wydaje się być niepraktyczna, w pomieszczeniu za ciepło, na zewnątrz za zimno. Tu bym negocjowała... jeśli kobieta potrafi znaleźć zastosowanie dla 14 centymetrowych obcasów to nie poradzi sobie z kamizelką?





                                             


                                             


pics by DK

| kamizelka ; vest - lumpeks | spodnie ; pants - Lee | koszula ; shirt - H&M | kozaki ; high boots - Venezia | zegarek ; watch - DKNY | bransoletka ; bracelet - Promod |

XOXO


10 komentarzy:

  1. Stunning photos !! You look amazing and I love all the details ♥

    Bloglovin


    Instagram


    LookBook


    My Facebook fan page::
    TheFashionSaga-Facebook


    My blog- The Fashion Saga::
    TheFashionSaga


    Xoxo, Saga ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula bardzo mi sie podoba :)

    www.stopmymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Po tym komentarzu na pewno bede ja częściej nosić:)
      Dziękuje:))

      Usuń
  4. Great photos. I love the look and your location

    The Koalafornian x

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for stopping by. We use a Canon 6D =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta kamizelka, sama chętnie bym taką założyła. :)
    pozdrawiam

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. i dobrze że się przekonałaś, bo wygląda to super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całokształt super! Piękne dodatki! Do twarzy Ci w tej kamizelce! :D

    http://www.bigfashionlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...