środa, 13 listopada 2013

What makes my autumn better is...



...Marc Jacobs! 
Amerykański projektant mody, przez 16 lat był dyrektorem kreatywnym LV, ale projektuje też pod własnym nazwiskiem kolekcje w bardziej przyziemnych cenach. Ceny te i tak nijak mają się do cen sieciówek... dlatego byłam wniebowzięta, że Marc zaprojektował (jako kolejny już projektant) butelkę coca coli. Doceniam akcje, w których projektanci wychodzą do ludzi, żeby każdy mógł za grosze mieć coś od ,,tego jedynego'' - jak chociażby zapalniczki firmy BIC z szatą graficzną projektu Macieja Zienia.
Mi poszczęściło się na tyle, że w swojej kolekcji posiadam także parasol. Uwierzcie, że nawet w deszczowy dzień, świat oglądany pomiędzy napisami ,,Marc by Marc Jacobs'' wydaje się lepszy.
Od momentu kiedy kurier z Hunter'ami pojawił się w drzwiach, każda mżawka jest pretekstem do wyjścia z domu w kaloszach z parasolem. 
W stylizacji tej widzicie też ,,mistyczny'' biały sweter, który niejednej z nas zaprząta głowę jako niezdobyty ideał. Ja przeszłam za nim niezliczoną ilość sklepów, o mało sama nie wzięłam do ręki włóczki i drutów. Ten, który widzicie spełnia moje wymagania: wielki golf, miękka, ciepła wełna, dobra długość. 

P.S. - Tak jak obiecałam TU - udowadniam Wam, że skórzana spódnica nie będzie tej jesieni leżała obłogiem w szafie. 













| sweter ; jumper - Reserved | spódniczka ; skirt - Mosquito | kalosze ; gummys - Hunter | parasol ; umbrella - Marc by Marc Jacobs | bransoletka ; bracelet - Pandora |
*pics by DK - blogspot popsuł jakość :(


A Wy czym umilacie sobie jesień?
XOXO


15 komentarzy:

  1. Piękny sweter.....bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. sweter kupilas w zeszlym roku? Wydaje mi sie, ze mam taki sam :)
    http://xoprimaxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweter jest tegoroczny,kupiony dwa tygodnie temu:)

      Usuń
  3. fajne zdjecia.szczegolnie z parasolka.nie widzialam takiej coca-coli.chyba jakas wersja limitowana.
    zaprszam tez do siebie: www.stopmymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupienie sobie kaloszy Huntera i nałożenie ich do swetra nie robi z ciebie szafiarki tylko bardziej lansiare..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisanie anonimowego komentarza nie czyni Cie krytykiem.;p

      Usuń
    2. nie prowadzę bloga, więc nie mam jak się ujawnić :)

      Usuń
    3. Podpisz sie w treści komentarza :p

      Usuń
  5. Od dłuższego czau przyglądam się Twojemu blogowi i muszę powiedzieć, że jestem pod wrażeniem - mimo że nie jestem kobietą i nie jestem niestety taki młody jak Ty :-) Gratuluję! Jutro idę na miasto szukać Coca-Coli... Dzięki za inspirację.

    Pozdrawiam
    Arek Janiak

    OdpowiedzUsuń
  6. mój sposób na jesień to gorąca czekolada i seriale! polecam :D

    zapraszam do siebie w wolnej chwili;) www.accordingtozofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweetheart I do like your outfit, you look adorable wearing your shiny Rubber Wellingtons

    Ale lubię swoją miłością swojego życia, strój pani ślicznego noszenia błyszczących gumowe Kalosze damskie

    Jenny
    x

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny, urzekający zestaw:)
    parasolka i kalosze są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa stylizacja, kalosze są mega ;) Ze względu na pogodę przydałyby się za rajstopy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest to jedna z najpiekniejszych stylizacji z hunterami, jaką widziałam. Gratulacje:) Ja też mam huntery, ale zakładanie ich na gołą stopę u mnie odpada, bo one i bez tego wymagają ogromnego wysiłku przy ściąganiu. Czy twoje też tak cieżko schodza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schodzą pewnie równie cieżko :)
      Ale ja nie mam tam absolutnie gołej stopy i nigdy ich tak nie noszę... Jeżeli wydaje sie,ze mam gole stópki,to na pewno mam ubrane krótkie,bawełniane skarpetki:)

      Pozdrawiam :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...