poniedziałek, 2 grudnia 2013

DOWN JACKET + EMU SHOES.


Puchowe kurtki, niedoceniane i wyklęte, kojarzone z wyglądem ,,na misia'' i dozwolone tylko na narciarskich stokach - powracają! Fashionistki i pisma modowe już od kilku lat próbują to udowodnić, a w sklepach pojawiają się coraz to ciekawsze modele. W niczym już nie przypominają niezgrabnych kurtek z kilku dekad wcześniej, których noszenie było raczej koniecznością niż przyjemnością. Ja bez moich puchówek nie wyobrażam sobie zimy. W dzisiejszej stylizacji widzicie tę na zimniejsze dni. Jest dłuższa i grubsza. Jej atutem jest gruby pas w talii i rozkloszowany dół co pomaga zachować odpowiednie proporcje sylwetki. Gruby kołnierz to świetna alternatywa dla szala z gryzącej wełny ;p.
Na torebce, którą widzieliście już nie raz na blogu, są elementy pikowania, na które teraz panuje szał. Lubie to poczucie, kiedy coś leżące w mojej szafie od dłuższego czasu zostaje okrzyknięte jednym z trendów sezonu.
Co do emu, dla mnie to już zimowa klasyka, chociaż na ich temat czytałam różne opinie. (Źle wypowiadają się głównie panowie, co tu ukrywać, nie są to najseksowniejsze buty na świecie.) ... ale z pewnością najcieplejsze.
Ciepły sweter, puchowa kurtka i emu... To będzie mój sposób na tegoroczne mrozy!









| kurtka ; down jacket - Motivi | spodnie ; pants - Pieces | buty ; shoes - EMU | sweter ; jumper - Reserved | torebka ; bag - MANGO | bransoletka ; bracelet - Pandora |

XOXO



11 komentarzy:

  1. mam pytanie:) czy uważasz się za fashionistkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale tylko w pewnym stopniu.
      Jeżeli rozumiesz termin Fashionistka jako osobę interesującą się modą, postrzegającą ją jako formę sztuki, to absolutnie jestem kimś takim. Natomiast rola Fashionistki polega też na kreowaniu trendów, a do opanowania tej sztuki sądzę, że jeszcze mi dużo brakuje ;p
      Raczej inspiruję się trendami wyszukanymi w moich ulubionych magazynach i na blogach, które sama przeglądam. :) Chociaż jeżeli chodzi o wzorowanie się na trendach, to na pewno nie nazwę się Fashion Victim, która ślepo podąża za trendami :)

      Usuń
  2. Pięknie kochana, marzy mi się taka cieplutka fajna kurteczka:) Świetne spodenki i ich kolorek jest po prostu rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kurtka! idealna na te mroźne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooh i love the jacket :) the color is tooo gorgeous <3


    http://www.pinkoolaid.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zimowy look. Bardzo podobają mi się spodnie, idealny kolor!:) Też miałam emu kilka lat temu, nawet w tym samym kolorze i były zbawieniem na mrozy:) W tym roku kupiłam uggi także zobaczymy jak się będą sprawowac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie zamawiałaś EMU? Na ich stronie, czy kupowałaś w jakimś polskim sklepie? Bo nie wiem na co się zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w sklepie HEGO's w Starym Browarze :)
      Pamiętaj,ze w marcu ich ceny maleją...;>

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Do marca daleko, a chciałam kupić te buty na teraz :). Myślałam, że może zamawiałaś gdzieś w necie.

      Usuń
    3. Wolałam przymierzyć bo mam bardzo mała stopę ;) ale możesz przymierzyć w sklepie,a zamówić przez internet ... Tylko wtedy autentyczność :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...