środa, 7 stycznia 2015

SWEATHER WEATHER + BOYFRIEND JEANS.


Witam w nowym roku, kochani!
Na liście moich postanowień znajduję się między innymi zwiększenie częstotliwości dodawanych tutaj postów.
A Wy? Co chcielibyście osiągnąć w ciągu najbliższych 365 dni?

Kiedy temperatura na termometrze nieubłaganie spadała, myślałam, że to już czas aby pożegnać się z ukochanymi boyfriend'ami, które wiem, wiem widzieliście już na blogu nie raz. Okazało się, że na wszystko jest sposób! Dzisiaj możecie je zobaczyć w zimowym zestawieniu ze swetrem, który również uwielbiam. Nachodziłam się za nim naprawdę długo... miałam co do niego wymagania - wełna nie mogła ,,gryźć", miał być ciepły, ale nie taki, żebym nie mogła w nim wysiedzieć w mieszkaniu i nie chciałam na niego wydawać majątku.
Złote dodatki i sneakersy na koturnie to przełamanie look'u, aby nie wyglądał za wygodnie...i ,,od niechcenia". ;)








| spodnie ; boyfriend jeans - ZARA SALE ! | sweter ; sweather - Reserved SALE ! | buty ; sneakers - Deezee.pl | torebka, pierścionek, bransoleta ; clutch, ring, bracelet - H&M |

XOXO

2 komentarze:

  1. Śliczna torebka, nie przekonuje mnie tylko ten prześwitujący stanik, wydaje mi się że biały byłby lepszy, nawet jeśli to celowy zabieg (?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stanik ma podobny kolor do szminki, to wygląda intrygująco.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...