poniedziałek, 2 lutego 2015

FAUX FUR + PRINTED DRESS.


Zimą mam niesamowity problem z powstrzymywaniem się od black total look'u i naprawdę co drugi dzień jestem od stóp do głów ubrana w czerń. Tak, jest klasyczna, elegancka i uwielbiam ją nad życie, ale nie pomaga przetrwać krótkich i sennych zimowych dni.
Dlatego możecie być ze mnie dumni, że udało mi się wkomponować w stylizację jakąś kolorową rzecz! ;)
Tak naprawdę, to chciałam Wam pokazać, że wystarczy jeden przyciągający uwagę, kolorowy element, a cała stylizacja (jak i cera!) nabiera życia. Jeżeli reszta pozostaje czarna, to możecie poszaleć nie tylko z kolorystyką, ale i z wzornictwem, nie obawiając się, że przedobrzycie.
Zostawiam Was ze zdjęciami, kochani !







| futerko ; faux fur - no name | sukienka ; dress - Karen Millen via asos.com | botki ; boots - Deezee.pl |
XOXO

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...