czwartek, 13 sierpnia 2015

LADIES AND GENTLEMAN THIS IS MORFO!


W dzisiejszym poście mam niesamowitą przyjemność, przedstawić Wam aktualnie najukochańszą sukienkę jaką mam w szafie. Morfo - projektu Magdy Hasiak. Fakt, jestem osobą, która nie żałuje kiedy musi wydać większą kwotę, jeśli ciuch jest naprawdę dobrej jakości, ale w przypadku tej sukienki cierpliwość się opłaciła. Kupiłam ją w specjalnej promocji, która obejmowała tylko ten zestaw kolorystyczny sukienki! I dobrze ;) właśnie tą chciałam. Wiedziałam za co płacę, bo nie było to moje pierwsze starcie z projektami Magdy Hasiak. Na kupionej dobre trzy lata temu sukience tej samej projektantki nie ma żadnych śladów zużycia, a uwierzcie, że jesienią, zimą i wiosną maltretuję ją do upadłego. Znajdziecie ją TU!
Sukienkę Morfo pokochałam nie tylko za jakość wykonania i wspaniały materiał, ale też za to, że pasuje i do szpilek i do białych adidasów superstar. Za to, że sama w sobie jest wspaniałą stylizacją i nie trzeba, a wręcz nie można przesadzać z dodatkami, żeby jej nie stłamsić. I przede wszystkim za to, że rewelacyjnie układa się na ciele.
A Wy jakie macie podejście do takich perełek od polskich projektantów?















| sukienka ; dress - Magda Hasiak | buty ; heels - Prima Moda | torebka, biżuteria ; clutch & jewellery - H&M |

Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na moje kanały social media.

S N A P C H A T : oligatorkaaa

XOXO

3 komentarze:

  1. Myślę że Twoje stylizacje dodają Ci lat i to dość sporo, pokaż się nam kiedyś w makijażu i ubraniach pasujących do wieku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazuję przede wszystkim rzeczy, w których czuję się dobrze. :)
      Oczywiście, zgadzam się z tym, że sukienka z ostatniego postu ma poważniejszy charakter... ale ja często zakładam ją do białych trampek. W szpilkach biegam od kiedy skończyłam 13 lat. Ja uważam, że zawsze lepiej być zbyt eleganckim, niż wylądować w jeansach w nieodpowiednim miejscu. ;)
      A jeśli chcesz mnie zobaczyć w ,,młodszych" stylizacjach - poszperaj trochę w archiwum bloga.
      Chociażby tu: http://oligatorka.blogspot.com/2015/08/boho-jumpsuit-flower-power.html
      http://oligatorka.blogspot.com/2015/06/what-to-wear-for-summer-party.html
      http://oligatorka.blogspot.com/2015/06/pink-black-white-leopard-print.html

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Aleksandra Andrzejak, wyglądasz bosko. Sukienka szpile i dodatki są fantastyczne i idealnie w nich wyglądasz.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...