poniedziałek, 17 sierpnia 2015

TROPICS AND THE CITY.


Tropikalne printy, biżuteria imitująca kształt rajskich ptaków, szmaragd, turkus... to wszystko było na czasie tego lata. Ponieważ nie lubię przepłacać za trendy, które za rok mogą stać się nie modne... swoją sukienkę w tropikalne printy kupiłam w Housie, ale dopiero na wyprzedaży. Zachwyciła mnie wszytą przy dekoldzie siateczką i lamówkami, które imitują koszulkę koszykarza. A co za tym idzie... sukienka łączy ze sobą dwa tegoroczne trendy! Sportowy look i tropiki. Idealnie łączy się z białymi superstarami (Ah, moja miłość.) i moim ulubionym zegarkiem. Czarny kapelusz to coś, o czym od dawna marzyłam, ale też nie chciałam wydawać na niego dużej kwoty, a obawie, że mi się znudzi. Z pomocą przyszedł sklep internetowy Dresslink. Azjatyckie sieciówki to kopalnie akcesoriów, które zawsze chciałyście mieć, ale nie do końca byłyście do nich przekonane. ;) Oczywiście kapelusz jesienią będę nosić do cygaretek i długich swetrów. (Na pewno Wam pokażę!) ...ale okazało się, że sportowej stylizacji nadaje oryginalną nutę.


















| sukienka ; dress - HOUSE (SALE!) | buty ; sneakers - Adidas | zegarek ; watch - DKNY | kapelusz ; hat - Dresslink |

Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na moje kanały social media.

S N A P C H A T : oligatorkaaa

XOXO

1 komentarz:

  1. Ja tam może się nie znam, ale mnie ten kapelusz do reszty nie pasuje. Zamiast niego widziałabym bardziej włosy upięte w kucyk, oczy pomalowane tylko kreską i jakieś ciemne usta :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...