piątek, 4 września 2015

FIRST AUTUMN LOOK.


Nieubłaganie przyszedł czas na pierwszą jesienną stylizację... Główną rolę w niej gra wspomniany w ostatnim poście rudy, maminy sweter z supermodnym golfem. Tak, naprawdę zabrałam go mamie z szafy. Fashionistki i fashioniści chcą wyglądać tej jesieni - jak wyjęcie z lat 70-tych. Dlatego do swetra dobrałam klasyczne, czarne cygaretki z Benetton'u, których nie powstydziłaby się Audrey Hepburn. Jednak żeby nie było ,,staro" w złym znaczeniu tego słowa... charakteru stylizacji dodają motocyklowe botki i tęczowa torebka a'la Valentino za 6 $. (link w opisie!) Wiem, że stylizacja jest kontrowersyjna, ale ja czuję się w takim jesiennym stylu naprawdę dobrze.
Jak Wam się podoba takie zderzenie dwóch epok?


  





pics by Funnyhill

| sweter ; sweather - vintage | spodnie ; pants - Benetton | buty ; boots - Bonprix | torebka ; bag - Dresslink |

Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na moje kanały social media.

S N A P C H A T : oligatorkaaa

XOXO

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...