wtorek, 8 września 2015

SEQUINS ARE BACK IN TOWN!


Cekiny są zazwyczaj tam, gdzie sylwester i karnawał... ale nie w tym roku. Projektanci uznali, że w tym sezonie mają rozjaśniać szare, jesienne ulice! Jestem za! Tylko trzymajmy się z daleka od efektu choinki... dla początkujących dodatek w cekiny - portfel, kopertówka, etui na telefon, a nawet trampki! Dla odważnych jedna rzecz z całej stylizacji - top, spódnica, szorty... Nie polecam nosić na co dzień cekinowych sukienek, bo tego akurat nie da się ugrać tak aby wyglądało casualowo. 
Ja przepiękny, imprezowy top z SHEIN zestawiłam ze wszystkim co jak najbardziej kojarzy mi się z codziennością. Najczęściej noszę właśnie te ubrania, które widzicie na zdjęciach tylko mam na sobie biały t-shirt. Dlatego towarzystem dla mieniących się cekin są klasyczne białe sneakersy, nudne do bólu czarne rurki i wyświechtana już ramoneska... To kolejna zaleta cekin - potrafią odmienić najzwyklejszą część garderoby.
Odważycie się? ;)












| crop top - SHEIN | spodnie ; pants - Zara | buty ; sneakers - Adidas | kurtka ; jacket - Mohito | kapelusz ; hat - Dresslink |

Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na moje kanały social media.

S N A P C H A T : oligatorkaaa

XOXO

4 komentarze:

  1. no w końcu jakoś fajnie się ubrałaś, a nie tak jak poprzednio w ten pomarańczowy sweterek

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomarańczowy sweter był fajny,taki vintage <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, ale nie każdemu taki styl musi się podobać... :p

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...