piątek, 25 września 2015

RHODES PART I: Nun.mi Butterly Dress.


Tegoroczny wrzesień okazał się dla mnie być na tyle szczęśliwy, że jeden z jego tygodni mogłam spędzić na słonecznej (no nie do końca! :p), greckiej wyspie Rodos. Nie byłabym sobą, gdybym całymi dniami tylko wylegiwała się na leżaku, objadała baklavą i nie przygotowała dla Was żadnych zdjęć. Szczególnie, że greckie światło zapierało dech w piersiach. 
Jak na fashionfreak'a przystało, na pierwszy ogień idzie stylizacja... ale nie martwcie się, posty organizacyjne - co zwiedzić i jak spakować walizkę też się pojawią. ;)
Look, który widzicie na zdjęciach jest bardzo prosty. Chciałam żeby sukienka grała pierwsze skrzypce, dlatego całość dopełniłam tylko kremowymi, delikatnymi sandałkami na szpilce. Co w tej sukience jest takiego wyjątkowego? Została wykonana ręcznie z wysokiej jakości materiału, tak aby każda kobieta, która kiedykolwiek ją włoży czuła się wyjątkowo. Kto jest odpowiedzialny za to cudo? Nun.mi, polska marka odzieżowa tworzona z pasją.
 A poza tym... niech zdjęcia mówią same za siebie. 
















| sukienka ; dress - NUN.MI | sandałki ; heels - Bonprix | 

Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na moje kanały social media.

S N A P C H A T : oligatorkaaa

XOXO

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...