poniedziałek, 11 stycznia 2016

OLIGATORKA: THINK PINK THIS WINTER.


Głównym bohaterem dzisiejszej stylizacji jest przesłodkie różowe futerko z SHEIN. O dziwo bardzo miękkie nawet po praniu! Jeden minus - nie ma żadnego zapięcia. Chudzinki mogą je nosić przewiązane cienkim paskiem, dziewczynom takim jak ja pozostaje po prostu cieplej ubrać się pod spód. W ostatniej klasie gimnazjum nosiłam zimą golfy we wszystkich kolorach tęczy, a potem nie wiedzieć dlaczego unikałam ich jak ognia... Nie byłabym jednak sobą, gdybym nie dała must have tej zimy drugiej szansy!











| kożuszek ; coat - SHEIN | golf ; turtleneck - Ika | spodnie ; boyfriend jeans - ZARA | botki ; boots - Bonprix | naszyjnik : necklace - Chocokate |

Wciąż Ci nas mało?
Zapraszam na nasze kanały social media.

I N S T A G R A M : oligatorkaaaklaudia_sobkowiak
S N A P C H A T : oligatorkaaa, ksobkowiak1

XOXO
Oligatorka

6 komentarzy:

  1. Przepiękny kolor włosów !!!!!
    Farbujesz u fryzjera czy może samą ? Jest fenomenalny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)
      Ten kolor, który mam na włosach uzyskuję dzięki farbie L'oreal Paris Preference kolor Z 9.1 Viking Bardzo Jasny Blond Popielaty. Przy mojej zaróżowionej naturalnie cerze nie sprawdzały się odcienie złociste/rude/ciepłe jak zwał tak zwał :) Farba dostępna jest w prawie każdej drogerii - jak mogę coś poradzić - staraj się kupować farbę tylko na promocji, wtedy kosztuje około 25zł ;) ja tak robię, kupuję na zapas, a farbuję włosy kiedy mam potrzebę :)
      I tak, farbuję sama w domu - przy pomocy pędzelka, albo... starej szczoteczki do zębów :)

      Usuń
  2. Obserwuję ten blog od dłuższego czasu, nie wiem tylko komu i czemu ma on służyć, nie wnosicie żadnych nowych treści. Ot pokazanie w skrócie swojego życia codziennego, a może się mylę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie masz wymagania wobec bloga o tematyce lifestyle'owej? :)

      Usuń
    2. właśnie. i w dodatku modowej. Chyba najlepiej pokazywać stylizacje codzienne, by dawać innym inspiracje! :)

      Usuń
  3. Piekna ta stylizacja ! I tez miałam napisać przepiekne włosy !!!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...