piątek, 10 stycznia 2014

How take care of skin in wintertime.


W dzisiejszym poście chciałabym Wam opowiedzieć o tym jak dbać o skórę zimą... kiedy jest przesuszona i czujemy nieprzyjemne ,,ściągnie'' wychodząc spod prysznica. Wszędzie słyszymy o tym, że najlepsze dla naszej skóry są kosmetyki wykonane z naturalnych składników. Tej zimy zaczęłam stosować serię Solankowe Spa firmy Aroma. Wszyscy znamy Avon, czy też Oriflame, Aroma działa bardzo podobnie, ale jest mało znana, a oferowane przez nią kosmetyki są warte uwagi.
Peeling cukrowo-solny i mgiełka do ciała wyprodukowane są na bazie rabczańskiej solanki, mają właściwości pielęgnacyjne, oczyszczające, przeciwzapalne i antybakteryjne. Nie jest ważny typ skóry, kosmetyki te działają jak plaster na podrażnioną skórę (oczywiście peelingu cukrowo-solnego nie zalecam stosować na otwarte rany ;)).



Peeling został wykonany na bazie solanki jodowo-bromowej w celu usuwania wszystkich dolegliwości dermatologicznych. Wg. mnie świetnie usuwa martwy naskórek, nawilża, wygładza... i natłuszcza skórę pozostawiając na niej specyficzny film. Peeling jest cukrowo-solny co oznacza, że można go używać także na sucho, kiedy gdzieś się spieszymy, a chcemy żeby nasza skóra była gładka. Polecam jednak używać go pod prysznicem, wtedy sole mają szanse rozpuścić się i uwolnić składniki odżywcze. Peeling prawie nie odbiega od mojego ulubionego, firmy Put&Rub, jest tańszy, natomiast... mniej wydajny.



Mgiełka do ciała to dla mnie odkrycie sezonu. Nienawidziłam używać balsamu do ciała zimą, kiedy wychodziłam spod ciepłego prysznica i musiałam stać w łazience aż dokładnie posmarowałam całe ciało i balsam się wchłonął. Teraz wystarczy, że spryskam całe ciało mgiełką, która natychmiast się wchłonie, a efekt jest taki sam. (Bez marznięcia w łazience.)
Mgiełka ma też opóźniać procesy starzenia... ale tego już Wam nie mogę potwierdzić! :)






Sklep online firmy Aroma znajdziecie TU!
Firma Aroma ma swoich konsultantów, moją konsultantkę na Wolsztyn, Poznań i okolicę znajdziecie TU!

A Wy jakie macie sposoby na dbanie o skórę zimą?

XOXO

3 komentarze:

  1. thank you so much for this post!! its really so good!!!
    www.tunuevolook.com
    www.facebook.com/tunuevolookcom

    OdpowiedzUsuń
  2. My skin sure needs help in the winter. Thanks for the post.
    xx, Jodi
    http://highheelsandtutus.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...