poniedziałek, 6 stycznia 2014

The second application of Christmas Eve's dress.


Chyba wielu z nas zdarza się, że podczas przedświątecznych zakupów natrafiamy na jakieś cudeńko - sukienkę/koszulę itp. i zaraz pojawia się myśl ,,To będzie idealny strój na wigilijną kolację!'' Ale wigilijna kolacja jest raz w roku... i co gorsza co roku. Żadna z nas chyba nie przepada za występowaniem w jednej kreacji kilka razy (tym bardziej, że raczej nie ma Świąt bez rodzinnego zdjęcia.). Nie zalecam kupowania nowych rzeczy na każdą okazję... proponuję znaleźć im później zastosowanie. Przyćmić casualowymi dodatkami i nosić na co dzień. Jak widzicie moją sukienkę (kupioną dokładnie w wyżej opisany sposób), którą widzieliście już TU! zestawiłam z tym w czym w aktualnym sezonie jest mi najwygodniej. Ukochane biker boots i na pół skórzana kurtka zdecydowanie odjęły sukience elegancji.
Mieliście kiedyś podobne przygody?:)





| sukienka ; dress - ZARA | buty ; shoes - Mosquito | kurtka ; jacket - Mohito | okulary ; sunglasses - allegro.pl |

XOXO

3 komentarze:

  1. Ja staram się zakładać te same rzeczy tylko w innych stylizacjach ale na specjalne święta staram się mieć jedną kreację, później już mogę ją nosić na co dzień :P :D
    Sukienka ma ładny tył :)
    obserwuję ;)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba mam pecha, rzadko udaje mi się trafić na jakieś cudo za rozsądną kasę :p
    ale Twoja sukienka naprawdę piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtka czad! :)
    http://itsmyowncatwalk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...