sobota, 22 lutego 2014

ALOHA FROM DEER jumper + white accessories.


Karnawał kończy się w przyszłym tygodniu, a ja nie daję cekinom odpocząć. Dopiero w pierwszych promieniach wiosennego słońca mogą pokazać co potrafią. Cekinowy dół, to tak naprawdę sukienka, którą widzieliście już TU!, a ja nie potrafiłam dla niej znaleźć ponownego zastosowania... poza spacerem w gorące popołudnie pod katedrą Notre Dame w Paryżu. Okazało się, że kot na bluzie Aloha From Deer, w której jestem absolutnie zakochana ;) potrzebuje białej oprawy. 
Luźna bluza, cekiny... to dość odważne połączenie, ale ja jestem nim zachwycona. Ta stylizacja sprawdziła się podczas mojego ostatniego pobytu w Oslo... ale o tym innym razem ;)




pics by Dorota Sargiotto

| bluza ; jumper - Aloha From Deer | sukienka ; dress - River Island | zegarek ; watch - DKNY | okulary ; sunglasses - allegro.pl |


XOXO

Zapraszam na Instagram:

4 komentarze:

  1. Hmm, w taką piękną pogodę to tylko dresik i z przyjemnością można pobiegać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sama sukienka mnie nie zachwyca. Ale w tym połączeniu wygląda to mega :D
    ostatnio coraz częściej przekonuję się do bieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja :)
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa stylizacja, najlepszy zegarek i okulary ;)
    zapraszam ---> http://acneass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...