wtorek, 15 lipca 2014

How I met my BOYFRIEND...


Boyfriend to krój jeansów, który obchodziłam szerokim łukiem, chociaż podziwiałam gwiazdy, które umiały go ujarzmić, jak Katie Holmes czy Victoria Bekcham. Nie tylko krój, a nawet kolor i przetarcia przypominały raczej garderobę widoczną na zdjęciach rodzinnych z zeszłego wieku. Aż pewnego dnia zobaczyłam artykuł o boyfriend'ach i stwierdziłam... dlaczego nie. 
Jednak od mojej decyzji, że postaram się polubić te spodnie, do momentu aż znalazłam właściwy krój była jeszcze daleka droga... Postanowiłam, że jeśli już mam je kupić, to na pewno na wyprzedaży, bo przynajmniej nie będę żałować wydanej sumy na spodnie, które przez własne widzimisię ponoszę jeden sezon.
Jeżeli już przymierzacie spodnie typu boyfriend, to pamiętajcie aby zabrać ze sobą do przymierzalni rozmiar jaki nosicie normalnie, oraz o jeden w górę i o jeden w dół. Inaczej układają się na naszej sylwetce niż rurki. Pamiętajcie, że powinny przykrywać pępek jeśli chcecie je nosić do bluzeczek typu crop top.
Takie spodnie powinny mieć długość 7/8, dlatego osoby niższe (jak ja) muszą pamiętać o tym, że najprawdopodobniej będą musiały podwinąć nogawki jeszcze kilka razy.
Ja swoje perfect boyfriend! kupiłam w Zarze (na wyprzedaży!), a dokładnie zamówiłam przez internet. Przymierzając je w sklepie były mi o rozmiar za małe... po powrocie do domu znalazłam w sklepie online o rozmiar większe, stwierdziłam, a co mi tam... Zamawiam. Strona Zary jest na tyle wygodna, że każdy produkt można odesłać, ale absolutnie nie było takiej potrzeby.

W tym tygodniu zobaczycie trzy stylizacje z boyfriendami... i mam nadzieję, że pomożecie mi wybrać najlepszą.
Oto pierwsza z nich:











pics by my darling Rafi ;*

| spodnie ; pants - ZARA | bluzeczka ; crop top - made for customer | trampki ; sneakers - Converse | torebka ; bag - FRONT ROW SHOP |

XOXO

9 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia ;) świetnie wyglądasz w tych spodniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka cena tych spodni ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. You look super cute and sporty chic!!

    missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you. Such good news! Much love and Victory to the Light!
    http://beauty2beautytips.blogspot.com/
    ********More***********
    http://bit.ly/1kiTZoT

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz cudownie :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oleńko siódme zdjęcie boskie!!!
    A tego Paryża nadal Ci zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie Ci w nich. :) Ja w ostatnim poście też mam stylizacje z boyfriendami, tyle że z Bershki. :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...