poniedziałek, 11 sierpnia 2014

METALIC FLIP-FLOPS A'LA BIRKENSTOCK AND MINT SHORTS.


Dzisiejszą stylizację potraktujcie jak wzór na niezawodny letni ,,mundurek''. W czasie wakacji, kiedy temperatura wymusza ograniczenie wszelkiej nadmiernej aktywności fizycznej nie mam siły na wymyślanie różnorodnych zestawów... ale nie mam sumienia chodzić w ukochanych japonkach marki Havaianas, jeansowych shortach i białej bokserce. Wtedy z pomocą przychodzą mi shorty w różnych, najbardziej wymyślnych kolorach... w które warto się zaopatrzyć na wyprzedażach - nie ma szans, że kiedykolwiek wyjdą z mody. Do tego, również niezmiennie na topie koszulka z jakimś zabawnym albo intrygującym nadrukiem. W tym roku moda zezwoliła nam zamienić klasyczne japonki na... ortopedyczne klapki. Fakt, miałam do nich uprzedzenie... ale ja osobiście naprawdę dobrze się w nich czuje!
Kolejną wariacją w naszych stylizacjach może być kolor ust... oczywiście makijaż też nie jest najlepszym przyjacielem w nasze upały, ale błyszczyk o żelowej konsystencji w jakimś pięknym, mocno nasyconym kolorze nikomu nie zaszkodzi !







| koszulka ; t-shirt - She'a a riot via. Pakamera.pl | spodenki ; shorts - Stradivarius | klapki ; flip-flops - Deezee | satynowe tasiemki ; twistbands - Twist Bands Factory |

XOXO

3 komentarze:

  1. Co tutaj dużo pisać... Ola, zachwycasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola ! Wyglądasz rewelacyjnie ! Ta koszulka jest super ;) Ale buty koszmarne ;) nie w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. <333 swietna stylizacja kochana !
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...