wtorek, 19 sierpnia 2014

WELCOME TO (MY!) ST. TROPEZ.


Cóż...lato już powoli dobiega końca! A ja postanowiłam zatrzymać je na blogu jeszcze chwilę dłużej...i rozpracować styl najmodniej ubranego wybrzeża na świecie...
... z niczym innym nie kojarzy mi się Lazurowe Wybrzeże, jak właśnie z bielą, granatem i czerwienią przeplatanymi marynarskimi motywami. 
Kilka tygodni temu w szafie babci, znalazła dosłownie skrawek materiału, który zainspirował mnie do stworzenia stylizacji, która ujarzmi mundurek Lazurowego Wybrzeża i przerobi go na bardziej miejski styl.
Znaleziony materiał wystarczył tylko do uszycia przodu crop topu, tył to już kupiona w pasmanterii satyna, odwrócona na lewą stronę - bardziej matową.
Nic tak nie oddaje miejskiego charakteru jak najbardziej formalna ze spódnic - ołówkowa. Tutaj widzicie jej białą, wakacyjną wersję z Zary - pamiątkę z Maroka, nota bene.
Koturny są zdecydowanie stabilniejsze niż sandałki na szpilce, więc latem polecam Wam je całym sercem.
Myślę, że ten look pozwoli Wam poczuć klimat słonecznego St. Tropez, nawet jeżeli zamiast opalając się na własnym jachcie, popijacie kawę z przyjaciółką w pobliskiej kawiarence...










pics by Eliza Nowak

| crop top - made for customer | spódnica ; skirt - ZARA | buty ; shoes - Atmosphere | okulary ; sunglasses - Allegro.pl |

XOXO

10 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja i wspaniała sesja. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki takie ładne. :) Wow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh! Oddałabym wszystko za te buty! Wygasają cudownie! Ogolnie podoba mi sie wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  4. BOSKO BOSKO i jeszcze raz BOSKO !
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój top + zdjęcia Elizy i jestem zakochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałem, że Eliza robi zdjęcia ;) ale wyśmienicie sobie radzi :)
    Poza tym z St. Tropez kojarzy mnie się białe Audi R8, a do tego posta i zdjęć pasowałoby :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny masz uśmiech a stylizacja bardzo mi się podoba :) ostatnio mam fioła na punkcie białych/jasnych ubrań :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny top! Bardzo kobiecy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancja.! Uwielbiam taki styl :)
    Pozdrawiam
    http://tendies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...