czwartek, 22 grudnia 2016

BEAUTY: CHRISTMAS EVE MAKEUP TUTORIAL.


Długo myślałam nad tym jaką propozycję świątecznego makijażu przygotować dla Was w tym roku. Chciałam, żeby wpisywał się w aktualny szał na burgundy i miedzie... jednak uważałam, że nie są to kolory, które będą dobrze wyglądać przy mojej skłonnej do czerwienienia się cerze.

Do tego, aby zaryzykować namówiła mnie Asia. ,,Przecież masz niebieskie tęczówki, burgund świetnie podbije ich kolor!". Tak właściwie to ona wykonała makijaż, który widzicie na zdjęciach. Też sądzicie, że ma talent? ;)

Przy pomocy kultowej już palety marki Zoeva Cocoa Blend i pojedynczego cienia firmy Nars, Asia wykonała makijaż oczu (bez dolnej powieki). Jako bazę nałożyła cień w kremie Maybelline Color Tattoo.





Następnie gąbeczką do makijażu (ja zakochałam się w tej za 9,90 z H&M) wklepałyśmy mój ulubiony podkład. Żeby przykryć cienie pod oczami użyłyśmy genialnego korektora w płynie Catrice. Całość utrwaliłyśmy pudrem transparentnym.
Asia wykonała na mojej twarzy lekkie konturowanie kredkami Smashbox i nałożyła rozświetlacz.





Następnie przyciemniłyśmy brwi i dokończyłyśmy makijaż oczu malując dolną powiekę, rozświetlając linię wodną i tuszując rzęsy.
Długo zastanawiałyśmy się jaki kolor ust będzie najlepszy. Postawiłyśmy na szminkę i błyszczyk w lekkim brzoskwiniowym odcieniu.




Jak Wam się podoba efekt końcowy?


Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na nasze kanały social media.

I N S T A G R A M : oligatorkaaa
S N A P C H A T : oligatorkaaa
XOXO
Oligatorka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...